Felipe Massa uważa, że Williams musi podnieść swój poziom trzykrotnie, by móc walczyć na czele stawki w sezonie 2016 Formuły 1.

Szef Ferrari, Maurizio Arrivabene uważa, że celem i priorytetem środowiska Formuły 1 powinno być wychodzenie naprzeciw młodemu odbiorcy, nie zaś liczne zmiany i regulacje techniczne.

Od dłuższego już czasu, wielu kibiców, dziennikarzy, a także osób zajmujących się nie tylko Formułą, ale innymi gałęziami motorspotu, dyskutuje o tym, czy to co i jak robi Lewis Hamilton, przystoi trzykrotnemu mistrzowi świata.

Kiedyś świętowali razem wspólne sukcesy i mistrzostwa Michaela Schumachera. Dziś nie mają już ze sobą kontaktu.

Esteban Gutierrez uważa, że jego rola kierowcy rezerwowego Ferrari przygotowała go na powrót do ścigania w przyszłym sezonie w zespole Haas F1 Team.

Raport z wypadku Julesa Bianchiego zszokował ojca zmarłego kierowcy. „Nie mam nic do stracenia” – stwierdził, wątpiąc w niezależność komitetu ekspertów, którzy badali przyczyny tragicznego zderzenia z ubiegłorocznego wyścigu o Grand Prix Japonii.

Powracający do grona fabrycznych zespołów Formuły 1, Renault zebrał budżet wystarczający na rywalizację z Ferrari i Mercedesem, w przyszłych latach obecności w stawce.

Sebastian Vettel twierdzi, że Scuderię Ferrari czeka sporo pracy podczas przerwy zimowej, jeśli w przyszłym sezonie chce powalczyć o tytuł mistrzowski z Mercedesem.

Bernie Ecclestone przyznał, że przyszłość niemieckiej rundy Formuły 1 nadal jest wątpliwa. Wiele mówi się także o tym, że również Grand Prix na torze Austin może zniknąć z kalendarza.

Czterokrotny mistrz świata Formuły 1, Alain Prost wyjawił w wywiadzie, że szefostwo Renault rozważało możliwość odejścia z Formuły 1.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race