Max Verstappen uważa, że obecny system przyznawania punktów karnych funkcjonujący w Formule 1 wymaga wprowadzenia zmian, ponieważ zmusza on do zachowawczej jazdy i nie podejmowania ryzyka przy wyprzedzaniu, co skutkuje mniejszym poziomem widowiska z perspektywy kibiców.

Romain Grosjean powiedział, że po Grand Prix Japonii 2012, gdzie doszło do kolizji między nim a Markiem Webberem, Australijczyk chciał zrewanżować się w bardziej bezpośredni sposób. Francuz przyznał też, że był to największy błąd w jego karierze.

Marcus Ericsson powiedział, że był „zestresowany” swoimi występami podczas pierwszej części sezonu 2015,co doprowadziło go do popełniania błędów.

Jak stwierdził Yasuhisa Arai, Honda nic by nie zyskała, gdyby zdecydowała się poczekać kolejny rok przed powrotem do Formuły 1.

Szef Toro Rosso, Franz Tost uważa, że jego zespół musi zmienić swoje podejście do pracy, jeśli chce znaleźć się wyżej w klasyfikacji w przyszłym sezonie.

Nico Rosberg może poczekać nieco więcej czasu na ostateczną decyzję Mercedesa dotyczącą przedłużenia umowy, która kończy się w 2016 roku.

Jak potwierdził szef zespołu Haas, Guenther Steiner, prace ekipy idą zgodnie z harmonogramem, a zespół powinien być w pełni gotowy na przeprowadzenie obowiązkowych testów FIA w pierwszych dniach stycznia.

Mistrz świata Formuły 1 z 1978 roku, Mario Andretti broni Lewisa Hamiltona i nie zgadza się z osobami, które krytykują styl życia kierowcy Mercedesa.

Valtteri Bottas wyjaśnił, jak jego kontuzja pleców z Melbourne może wpłynąć na starty w kolejnym sezonie.

Prezydent Ferrari Sergio Marchionne przyznał, że zachęcał władze Volkswagena do wejścia do Formuły 1.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race