Gene Haas powiedział, że jeden z kierowców rezerwowych zespołu z Maranello będzie reprezentował barwy amerykańskiego teamu, który wejdzie do stawki Formuły 1 w przyszłym sezonie.

Max Verstappen powiedział, że ćwiczenie manewrów wyprzedzania w grach komputerowych pomaga mu w walce bezpośrednio na torze.

Prezydent Ferrari, Sergio Marchionne stanowczo deklaruje, że w przyszłym sezonie zespół z Maranello nie będzie „jedynie” drugim zespołem w stawce. Ferrari ma stać się silnym przeciwnikiem dla Mercedesa.

Szefowie zespołów wyrazili swoje zdanie na temat propozycji zmian przepisów, które docelowo mają wejść w życie za dwa lata. Eric Boullier uważa, że dzięki temu Formuła 1 „powróci do swych korzeni”.

Kimi Räikkönen powiedział po niedzielnym wyścigu, że u podstaw jego fatalnego startu do wyścigu leżał problem z błędnym ustawieniem sprzęgła.

Po tym jak Red Bull zdecydował się zakończyć współpracę z Renault po tegorocznym sezonie, jedyną opcją dla ekipy z Milton Keynes byłoby korzystanie z jednostek Ferrari, po tym jak Mercedes wykluczył taką możliwość.

Dyrektor wykonawczy Mercedesa, Toto Wolff, wyjaśnił w szczegółach, jak doszło do rozbieżności w pomiarach ciśnienia powietrza w oponach samochodów jego zawodników i domaga się zmian procedury w przyszłości.

Grand Prix Włoch było specyficznym wyścigiem, ponieważ po pojawieniu się flagi w czarno-białą szachownicę oraz wręczeniu nagród na podium, nie byliśmy pewni, kto faktycznie jest zwycięzcą tego wyścigu.

Yasuhisa Arai stanął w ogniu pytań. Sam McLaren jest bardzo krytyczny wobec swojego kompana – Hondy.

Bernie Ecclestone nawołuje do uspokojenia kontrowersji wokół Pirelli, organizując spotkanie z kierowcami i szefami zespołów.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race