Czy Ricciardo spełni swoje marzenie i pojedzie w Bathurst?

Daniel Ricciardo od dłuższego czasu nie ukrywa swojego zainteresowania startem w kultowym 12-godzinnym wyścigu Bathurst w Australii. Australijczyk rozmawiał o pomyśle zarówno testów jak i startu w warunkach wyścigowych z Zakem Brownem, kiedy chciał dołączyć do zespołu McLarena.

Porsche mistrzem producentów IGTC

Po raz drugi z rzędu Porsche zdobyło tytuł producentów w mistrzostwach Intercontinental GT Challenge (IGTC). W ostatnim wyścigu tego sezonu, na pętli Grand Prix toru Kyalami w RPA, Matt Campbell z Australii oraz dwaj Francuzi: Mathieu Jaminet i Patrick Pilet zajęli trzecie miejsce za kierownicą Porsche 911 GT3 R w barwach GPX Racing. Choć zdobyli punkty kluczowe dla ponownego „zaklepania” tytułu mistrzowskiego, to ostatecznie byli o włos od pierwszego miejsca – do zdobycia korony kierowców zabrakło im zaledwie 5 punktów. Wyścig zakończył się w strugach deszczu; 911 GT3 R ekipy Dinamic Motorsport finiszowało jako siódme, a ponad 500-konna maszyna wystawiana przez Lechner Racing zajęła dziesiąte miejsce i wygrała klasę Pro-Am.

BMW kradnie zwycięstwo na zalanym wodą Kyalami

Augusto Farfus, Nick Catsburg i Sheldon van der Linde odnieśli zwycięstwo w finałowym wyścigu sezonu Intercontinental GT Challenge. Odpowiednia decyzja strategiczna w pogarszających się warunkach zapewniła wygraną w 9h Kyalami oraz tytuł mistrzowski dla kierowców BMW.

Farnbacher na pole position do finału IGTC

Mario Farnbacher wywalczył pole position do ostatniego międzynarodowego wyścigu GT w 2020 roku – 9-godzinnego finału sezonu Intercontinental GT Challenge w Kyalami. Kierowca Hondy pokonał lokalnych faworytów Jordana Peppera i Sheldona van der Linde.

Bentley zamyka fabryczny program GT3

Grudniowy 9-godzinny wyścig Intercontinental GT Challenge na torze Kyalami będzie pierwszym, do którego zespół M-Sport nie przystąpi w charakterze fabrycznej ekipy Bentleya. Brytyjska marka całkowicie rozwiąże swój fabryczny skład kierowców.

Zwycięskie Porsche gubiło olej w końcówce 24h Spa

Po objęciu prowadzenia na nieco ponad godzinę przed końcem 24-godzinnego wyścigu Spa-Francorchamps, Nick Tandy wydawał się mieć sytuację pod kontrolą i minął linię mety niecałe pięć sekund przed najbliższym z rywali. Jak się jednak okazało, Brytyjczyk mógł w każdej chwili odpaść z wyścigu, bowiem zwycięskie Porsche #98 zaczęło gubić olej z przekładni.

Porsche znów wygrywa 24h Spa

Nick Tandy, Laurens Vanthoor i Earl Bamber odnieśli zwycięstwo w tegorocznym wyścigu 24 godziny Spa-Francorchamps. Załoga Porsche #98 objęła prowadzenie tuż przed ostatnią godziną rywalizacji, a Tandy dokończył dzieła w nasilających się opadach deszczu.

Porsche nawiązuje walkę na godzinę przed końcem 24h Spa

Nick Tandy w Porsche #98 objął prowadzenie na godzinę do końca tegorocznego wyścigu 24 godziny Spa-Francorchamps. Reprezentant ekipy Rowe Racing przebił się z czwartej pozycji, korzystając z warunków atmosferycznych.

Deszcz działa na korzyść Audi w 24h Spa

Znakomita strategia dała prowadzenie ekipie Attempto Racing #66 na trzy godziny przed końcem tegorocznego wyścigu 24 godziny Spa-Francorchamps. Frédéric Vervisch w kluczowym momencie wybrał opony deszczowe, co dało mu prawie okrążenie przewagi nad resztą stawki.

Audi wchodzi do gry na sześć godzin do mety

Christopher Haase w Audi #25 zespołu Sainteloc prowadzi na sześć godzin do mety tegorocznego wyścigu 24 godziny Spa-Francorchamps. Niemiec ma za sobą podobny samochód ekipy Attempto oraz Jamesa Calado w Ferrari #51.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Kamil Topczewski
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki
Gabriela Skoczylas
Zuzanna Kurek
Adrian Kleć

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race cyrkf1 feeder league