Wstępna lista startowa wyścigu WEC w Japonii nie zakłada większych zmian w stosunku do Silverstone. Największą będzie jeden pojazd Rebelliona. 

Do końca roku ORECA zdecyduje na temat programu budowy swojego pojazdu Hypercar. Jeszcze wcześniej, decyzję w tej sprawie podejmie Rebellion. 

Aston Martin poinformował, że jego pojazd Hypercar nie będzie wyposażony w układ hybrydowy. O opóźnieniu decyzji o starcie w tej klasie poinformowało natomiast Porsche. 

Szwajcarski zespół poinformował, że w kolejnych rundach będzie wystawiał tylko jeden prototyp LMP1. Dwa pojazdy pojawią się dopiero pod koniec sezonu. 

Załogi ukarane w niedzielnym wyścigu Silverstone nie kryją oburzenia błędem sędziów. W przypadku Ferrari kara odebrała załodze AF Corse szansę na triumf w klasie GTE-Pro. 

Dwie Toyoty wygrały wyścig WEC na Silverstone. Nieco niespodziewane wyniki miały natomiast rywalizacje w GTE, a przede wszystkim w klasie LMP2. 

Bez większych incydentów przeszły pierwsze dwie godziny walki na torze Silverstone. Katastrofę zaliczyła jednak załoga United Autosports, a sytuację skomplikował deszcz. 

Dwie Toyoty wystartują z pierwszej linii do wyścigu na Silverstone. Najszybsze w GTE-Pro były Ferrari, w LMP2 najszybszy czas należał do Racing Team Nederland. 

Toyota #1 uzyskała najlepszy czas ostatniej sesji treningowej na torze Silverstone. W pozostałych klasach najszybsi byli Albuquerque i kierowcy Ferrari. 

Kamui Kobayashi uzyskał najlepszy wynik piątkowych treningów w klasie LMP1. Szybszym od Porsche w klasie GTE-Pro był tym razem Alessandro Pier Guidi. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race