Fabryczny zespół Corvette weźmie udział w lutowym wyścigu Lone Star Le Mans na torze Circuit of the Americas. Będzie to debiut nowego modelu C8.R w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.

Organizatorzy wyścigu 24 godziny Le Mans ogłosili znaczące zmiany w formacie kwalifikacji. Od teraz będą się one składać z dwóch sesji, a najszybsze samochody będą miały gwarancję uzyskania swoich czasów na niemal pustym torze.

Załoga Toyoty #7 wygrała wyścig Długodystansowych Mistrzostw Świata w Bahrajnie. Na podium znalazła się także druga załoga ekipy oraz Rebellion, a w GTE triumfował Aston Martin #95.

Załoga Rebelliona wygrała drugie z rzędu kwalifikacje do wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata. Z pierwszej linii, do sobotniego wyścigu wystartuje także Ginetta #5. 

Przy okazji rundy w Bahrajnie Ginetta poinformowała, że wystawi prototypy LMP1 w kolejnym sezonie. Liczy przy tym na pozyskanie prywatnego zespołu. 

Po raz pierwszy w ten weekend, na czele sesji treningowej pojawił się prototyp Toyoty. Problemy z hamulcami utrudniły jednak start Rebelliona.

Startujący w Rebellionie Bruno Senna był najszybszym kierowcą dwóch czwartkowych treningów w Bahrajnie. W pierwszym, najlepszy czas uzyskała Ginetta #5.

Władze Długodystansowych Mistrzostw Świata opublikowały prowizoryczny kalendarz na sezon 2020/2021. Seria po raz pierwszy zawita do RPA, a do kalendarza dołączy również włoski tor Monza.

Były już kierowca fabryczny Corvette Jan Magnussen pojawi się na testach kierowców WEC w Bahrajnie. Duńczyka sprowadzi tam rodzima ekipa High Class Racing. 

FIA zakazała startów pojazdom nowej klasy nieposiadającym związku z producentem. Nowa klasa otrzymała oficjalną nazwę Le Mans Hypercar (LMH). 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race