Francuski portal Le Maine Libre sugeruje, że Rebellion i Oreca miałyby połączyć siły w nowej klasie pojazdów Hypercar. Co więcej, pojazd miałby nosić logo Peugeota. 

W przyszłym roku podczas wyścigu 24-godzinnego Le Mans ma zadebiutować zespół Performance Tech Motorsports. Amerykańska ekipa pojedzie dzięki Cameronowi Casselsowi, który zdobył nagrodę Jima Truemana.

Automobile Club de l'Ouest potwierdził rozmowy z organizacją IMSA na temat zaadoptowania kategorii Daytona Prototype international do Długodystansowych Mistrzostw Świata. Władze WEC studzą jednak entuzjazm i zapewniają, że nie nastąpi to już w 2022 roku, gdy nowe prototypy zadebiutują w IMSA.

31 pojazdów ma pojawić się w kolejnej rundzie serii WEC. Nowym pojazdem w stawce będzie trzecie Porsche ekipy Proton w klasie GTE-Am. 

Ekipa JOTA Sport została zdyskwalifikowana po wyścigu na torze Fuji. W pojeździe #38 dopatrzono się problemów z elementami bezpieczeństwa skrzyni biegów. 

Toyota wygrała drugi wyścig sezonu 2019-20 WEC. Niespodzianką jest triumf Aston Martina w klasie GTE-Pro po dominacji Porsche we wcześniejszych sesjach. 

Toyoty i Porsche wygrały kwalifikacje do wyścigu WEC na torze Fuji. Sesję nieco utrudnił wyjazd poza tor Ginetty #6, która wcześniej przebiła wyniki Rebelliona. 

Toyoty i Porsche ponownie okazały się najszybsze w treningach na torze Fuji. W trzeciej sesji, obie TS050H znalazły się przed konkurencją. 

Kazuki Nakajima był najszybszy w drugiej sesji treningowej na torze Fuji. Najlepszy wynik wśród pojazdów GTE ponownie należał do Porsche. 

Mimo nowych obciążeń, Sebastien Buemi był najszybszym kierowcą pierwszej sesji treningowej na torze Fuji. W GTE na czele znalazł się Gianmaria Bruni w Porsche. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race