Mimo nowych obciążeń, Sebastien Buemi był najszybszym kierowcą pierwszej sesji treningowej na torze Fuji. W GTE na czele znalazł się Gianmaria Bruni w Porsche. 

Wstępna lista startowa wyścigu WEC w Japonii nie zakłada większych zmian w stosunku do Silverstone. Największą będzie jeden pojazd Rebelliona. 

Do końca roku ORECA zdecyduje na temat programu budowy swojego pojazdu Hypercar. Jeszcze wcześniej, decyzję w tej sprawie podejmie Rebellion. 

Aston Martin poinformował, że jego pojazd Hypercar nie będzie wyposażony w układ hybrydowy. O opóźnieniu decyzji o starcie w tej klasie poinformowało natomiast Porsche. 

Szwajcarski zespół poinformował, że w kolejnych rundach będzie wystawiał tylko jeden prototyp LMP1. Dwa pojazdy pojawią się dopiero pod koniec sezonu. 

Załogi ukarane w niedzielnym wyścigu Silverstone nie kryją oburzenia błędem sędziów. W przypadku Ferrari kara odebrała załodze AF Corse szansę na triumf w klasie GTE-Pro. 

Dwie Toyoty wygrały wyścig WEC na Silverstone. Nieco niespodziewane wyniki miały natomiast rywalizacje w GTE, a przede wszystkim w klasie LMP2. 

Bez większych incydentów przeszły pierwsze dwie godziny walki na torze Silverstone. Katastrofę zaliczyła jednak załoga United Autosports, a sytuację skomplikował deszcz. 

Dwie Toyoty wystartują z pierwszej linii do wyścigu na Silverstone. Najszybsze w GTE-Pro były Ferrari, w LMP2 najszybszy czas należał do Racing Team Nederland. 

Toyota #1 uzyskała najlepszy czas ostatniej sesji treningowej na torze Silverstone. W pozostałych klasach najszybsi byli Albuquerque i kierowcy Ferrari. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race