Szef osiągów Williamsa, Rob Smedley jest przekonany, że Felipe Massa prezentuje lepszą formę niż w 2008 roku, kiedy walczył o mistrzostwo świata z Lewisem Hamiltonem.

Michelin nie rezygnuje z możliwości dostarczania opon do Formuły 1, jednak tylko wtedy, gdy będzie miało to „dalszy sens”, jak sugeruje dostawca opon.

Mistrz Świata Formuły 1 z 1996 roku Damon Hill uważa, że Nico Rosberg w nadchodzącym sezonie będzie jeszcze większym rywalem dla Lewisa Hamiltona niż dotychczas.

Prezydent Mercedesa, Dieter Zetsche przyznał że Red Bull nie wystosował oficjalnej prośby o dostarczanie silników w sezonie 2016.

Renault ujawniło, że kierowca testowy ekipy, Esteban Ocon, nadal ma obowiązujący kontrakt z Mercedesem. Oznacza to, że Francuz jest „na wypożyczeniu” w zespole powracającym w tym sezonie do Formuły 1.

Renault uspokaja, obiecując dostarczanie identycznych jednostek Red Bullowi i swojemu zespołowi fabrycznemu, w nadchodzącym sezonie Formuły 1.

Po utracie miejsca w zespole Renault na sezon 2016, Pastor Maldonado liczy na znalezienie innej opcji w przyszłym roku.

Zgodnie z tym, co mówi zastępca szefa zespołu Williamsa, Claire Williams, kierowca testowy tej ekipy, Alex Lynn, wydaje się przechodzić samego siebie w roli kierowcy rozwojowego tego zespołu.

Haas F1 Team, który w tym sezonie dołączy do Formuły 1 nie zamierza zatrudniać pełnoetatowego kierowcy rezerwowego.

Sebastian Vettel uważa, że kibice Formuły 1 łatwo zauważą zmiany w wyglądzie nowego samochodu Ferrari. Czterokrotny mistrz świata dodaje, że zespół jest na dobrej drodze do odnoszenia dużych sukcesów w tym sezonie.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race