Sebastian Vettel twierdzi, że Scuderię Ferrari czeka sporo pracy podczas przerwy zimowej, jeśli w przyszłym sezonie chce powalczyć o tytuł mistrzowski z Mercedesem.

Bernie Ecclestone przyznał, że przyszłość niemieckiej rundy Formuły 1 nadal jest wątpliwa. Wiele mówi się także o tym, że również Grand Prix na torze Austin może zniknąć z kalendarza.

Czterokrotny mistrz świata Formuły 1, Alain Prost wyjawił w wywiadzie, że szefostwo Renault rozważało możliwość odejścia z Formuły 1.

Adrian Newey powiedział, że obecna dominacja jednostek napędowych pod względem konkurencyjności pozwoliła Mercedesowi i Ferrari na kontrolowanie Formuły 1.

Max Verstappen uważa, że obecny system przyznawania punktów karnych funkcjonujący w Formule 1 wymaga wprowadzenia zmian, ponieważ zmusza on do zachowawczej jazdy i nie podejmowania ryzyka przy wyprzedzaniu, co skutkuje mniejszym poziomem widowiska z perspektywy kibiców.

Romain Grosjean powiedział, że po Grand Prix Japonii 2012, gdzie doszło do kolizji między nim a Markiem Webberem, Australijczyk chciał zrewanżować się w bardziej bezpośredni sposób. Francuz przyznał też, że był to największy błąd w jego karierze.

Marcus Ericsson powiedział, że był „zestresowany” swoimi występami podczas pierwszej części sezonu 2015,co doprowadziło go do popełniania błędów.

Jak stwierdził Yasuhisa Arai, Honda nic by nie zyskała, gdyby zdecydowała się poczekać kolejny rok przed powrotem do Formuły 1.

Szef Toro Rosso, Franz Tost uważa, że jego zespół musi zmienić swoje podejście do pracy, jeśli chce znaleźć się wyżej w klasyfikacji w przyszłym sezonie.

Nico Rosberg może poczekać nieco więcej czasu na ostateczną decyzję Mercedesa dotyczącą przedłużenia umowy, która kończy się w 2016 roku.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race