Ekipa z siedzibą w Toronto ogłosiła we wtorek skład kierowców na nadchodzący rok, oraz ich nowego tytularnego sponsora.

Władze Długodystansowych Mistrzostw Świata opublikowały prowizoryczny kalendarz na sezon 2020/2021. Seria po raz pierwszy zawita do RPA, a do kalendarza dołączy również włoski tor Monza.

Aktualni mistrzowie IMSA w klasie GT Daytona będą mieli odmieniony skład na 2020 rok. Zespół Meyer Shank Racing wciąż będzie wystawiał dwa samochody Acura NSX GT3.

Fabien Barthez poinformował o rezygnacji z udziału w ekipie Panis-Barthez Competition. Nazwisko byłego reprezentanta Francji nie pojawi się w nazwie zespołu. 

Stawka klasy LMP2 mistrzostw IMSA powiększy się o kolejny pojazd. Zespół Tower Motorsports by Starworks zadeklarował swój udział przynajmniej w czterech rundach pucharu IMSA Endurance Cup.

Podczas tradycyjnej gali Porsche, niemiecki producent ogłosił kierowców, którzy w przyszłym roku będą reprezentować tą markę w wyścigach na całym świecie. 

Kilka ważnych informacji związanych ze światem GT/Endurance otrzymaliśmy w ostatnim czasie, nie było to jednak wszystko, co działo się tu przez ostatnie kilka dni. 

Po trzech latach przerwy, zespół The Heart of Racing powróci do wyścigów IMSA. Ekipa z Seattle wystawi nowego Astona Martina Vantage GT3 w klasie GT Daytona. Pełny skład kierowców zostanie ogłoszony przy okazji styczniowych testów przed wyścigiem 24h Daytona.

Były już kierowca fabryczny Corvette Jan Magnussen pojawi się na testach kierowców WEC w Bahrajnie. Duńczyka sprowadzi tam rodzima ekipa High Class Racing. 

FIA zakazała startów pojazdom nowej klasy nieposiadającym związku z producentem. Nowa klasa otrzymała oficjalną nazwę Le Mans Hypercar (LMH). 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race