McLaren odrzucił budowę w najbliższym czasie pojazdu LMH. Opcją jest za to budowa pojazdu DPi, ale tylko, jeśli takie wyścigówki będą dopuszczone do WEC. 

Pojawiły się plotki o możliwym powrocie zespołu Dyson Racing w kategorii Daytona Prototype international w serii IMSA. Mają oni wystawić jeden prototyp Mazdy.

Załoga Toyoty #7 wygrała wyścig Długodystansowych Mistrzostw Świata w Bahrajnie. Na podium znalazła się także druga załoga ekipy oraz Rebellion, a w GTE triumfował Aston Martin #95.

Załoga Rebelliona wygrała drugie z rzędu kwalifikacje do wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata. Z pierwszej linii, do sobotniego wyścigu wystartuje także Ginetta #5. 

Przy okazji rundy w Bahrajnie Ginetta poinformowała, że wystawi prototypy LMP1 w kolejnym sezonie. Liczy przy tym na pozyskanie prywatnego zespołu. 

Po raz pierwszy w ten weekend, na czele sesji treningowej pojawił się prototyp Toyoty. Problemy z hamulcami utrudniły jednak start Rebelliona.

Startujący w Rebellionie Bruno Senna był najszybszym kierowcą dwóch czwartkowych treningów w Bahrajnie. W pierwszym, najlepszy czas uzyskała Ginetta #5.

Ekipa z siedzibą w Toronto ogłosiła we wtorek skład kierowców na nadchodzący rok, oraz ich nowego tytularnego sponsora.

Władze Długodystansowych Mistrzostw Świata opublikowały prowizoryczny kalendarz na sezon 2020/2021. Seria po raz pierwszy zawita do RPA, a do kalendarza dołączy również włoski tor Monza.

Aktualni mistrzowie IMSA w klasie GT Daytona będą mieli odmieniony skład na 2020 rok. Zespół Meyer Shank Racing wciąż będzie wystawiał dwa samochody Acura NSX GT3.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race