Sporym przetasowaniem zakończyły się pierwsze dwie godziny wyścigu ELMS na Silverstone. Z rywalizacji odpadł lider wcześniejszych sesji. 

Dwie Toyoty wystartują z pierwszej linii do wyścigu na Silverstone. Najszybsze w GTE-Pro były Ferrari, w LMP2 najszybszy czas należał do Racing Team Nederland. 

Ben Hanley z ekipy DragonSpeed wygrał kwalifikacje do wyścigu ELMS na Silverstone. Dalekie miejsca w swoich klasach zajęli kierowcy jedynej polskiej ekipy. 

Toyota #1 uzyskała najlepszy czas ostatniej sesji treningowej na torze Silverstone. W pozostałych klasach najszybsi byli Albuquerque i kierowcy Ferrari. 

Kamui Kobayashi uzyskał najlepszy wynik piątkowych treningów w klasie LMP1. Szybszym od Porsche w klasie GTE-Pro był tym razem Alessandro Pier Guidi. 

Portugalski kierowca United Autosports był znów najszybszy w treningu ELMS na torze SilverstonePo skróceniu sesji pierwszej, drugi trening trwał 120 minut. 

Norman Nato z Rebelliona zaskoczył kibiców FIA WEC przebijając wyniki obu fabrycznych Toyot. Najszybszym pojazdem w pierwszej sesji było Porsche. 

Brabham oficjalnie stwierdził, że jego pojazd może wystartować w nowej klasie Hypercar. Dotychczas takie sugestie uważano głównie za plotki. 

Filipe Albuquerque był najszybszy w pierwszej sesji ELMS na torze Silverstone. Sesja trwała niecałe 45 minut po wypadku Dallary #45 ekipy Carlin. 

Na kilka dni przed rozpoczęciem sezonu 2019/2020 Długodystansowych Mistrzostw Świata opublikowana została ostateczna wersja regulaminu. Wśród wprowadzonych zmian znalazł się powrót do przyznawania podwójnych punktów za wyścig 24h Le Mans.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race