31 pojazdów ma pojawić się w kolejnej rundzie serii WEC. Nowym pojazdem w stawce będzie trzecie Porsche ekipy Proton w klasie GTE-Am. 

Amerykańska ekipa planuje ograniczenie startów w sezonie 2020 do jednego pojazdu. Filipe Albuquerque ma dołączać do załogi na dłuższe dystanse. 

Ekipa JOTA Sport została zdyskwalifikowana po wyścigu na torze Fuji. W pojeździe #38 dopatrzono się problemów z elementami bezpieczeństwa skrzyni biegów. 

Toyota wygrała drugi wyścig sezonu 2019-20 WEC. Niespodzianką jest triumf Aston Martina w klasie GTE-Pro po dominacji Porsche we wcześniejszych sesjach. 

Toyoty i Porsche wygrały kwalifikacje do wyścigu WEC na torze Fuji. Sesję nieco utrudnił wyjazd poza tor Ginetty #6, która wcześniej przebiła wyniki Rebelliona. 

Toyoty i Porsche ponownie okazały się najszybsze w treningach na torze Fuji. W trzeciej sesji, obie TS050H znalazły się przed konkurencją. 

Kazuki Nakajima był najszybszy w drugiej sesji treningowej na torze Fuji. Najlepszy wynik wśród pojazdów GTE ponownie należał do Porsche. 

Mimo nowych obciążeń, Sebastien Buemi był najszybszym kierowcą pierwszej sesji treningowej na torze Fuji. W GTE na czele znalazł się Gianmaria Bruni w Porsche. 

Na nieco ponad tydzień przed kolejnym Petit Le Mans, Corvette zaprezentowało najnowszą odsłonę swojej wyścigówki. Start tradycyjnie zapowiedziany jest na styczniowy wyścig Daytona. 

Zespół Risi Competizione powróci do mistrzostw IMSA na finałowy wyścig sezonu Petit Le Mans na torze Road Atlanta. Za kierownicą Ferrari 488 GTE zasiądą zwycięzcy tegorocznego 24h Le Mans.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race