Organizatorzy wyścigu 24 godziny Le Mans ogłosili znaczące zmiany w formacie kwalifikacji. Od teraz będą się one składać z dwóch sesji, a najszybsze samochody będą miały gwarancję uzyskania swoich czasów na niemal pustym torze.

Mistrz Deutsche Tourenwagen Masters z sezonu 2012 Bruno Spengler przejdzie do serii IMSA, kończąc tym samym swoją 15-letnią przygodę z DTM.

Zespół Risi Competizione powróci do rywalizacji w mistrzostwach IMSA. Zespół Houston potwierdził swój udział w inaugurującym sezon wyścigu 24h Daytona, gdzie wystawi pojedyncze Ferrari 488 w klasie GT Le Mans.

McLaren odrzucił budowę w najbliższym czasie pojazdu LMH. Opcją jest za to budowa pojazdu DPi, ale tylko, jeśli takie wyścigówki będą dopuszczone do WEC. 

Pojawiły się plotki o możliwym powrocie zespołu Dyson Racing w kategorii Daytona Prototype international w serii IMSA. Mają oni wystawić jeden prototyp Mazdy.

Załoga Toyoty #7 wygrała wyścig Długodystansowych Mistrzostw Świata w Bahrajnie. Na podium znalazła się także druga załoga ekipy oraz Rebellion, a w GTE triumfował Aston Martin #95.

Załoga Rebelliona wygrała drugie z rzędu kwalifikacje do wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata. Z pierwszej linii, do sobotniego wyścigu wystartuje także Ginetta #5. 

Przy okazji rundy w Bahrajnie Ginetta poinformowała, że wystawi prototypy LMP1 w kolejnym sezonie. Liczy przy tym na pozyskanie prywatnego zespołu. 

Po raz pierwszy w ten weekend, na czele sesji treningowej pojawił się prototyp Toyoty. Problemy z hamulcami utrudniły jednak start Rebelliona.

Startujący w Rebellionie Bruno Senna był najszybszym kierowcą dwóch czwartkowych treningów w Bahrajnie. W pierwszym, najlepszy czas uzyskała Ginetta #5.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race