59 załóg na starcie, 4 kategorie wyścigowe i jeden, niepowtarzalny tor wyścigowy Daytona International Speedway. W piątek rozpoczynają się pierwsze treningi do 24-godzinnego wyścigu na «Światowym Centrum Wyścigów».
To właśnie na tym torze zobaczymy nowe samochody GT, takie jak Ford Mustang GT3, czy Corvette C8.R w specyfikacji GT3. To tutaj zaprezentuje się nową ewolucję Astona Martina Vantage GT3. To tu po raz pierwszy pojedzie Inter Europol Competition, pierwszy polski zespół w IMSA, który wystartuje w kategorii LMP2.
59 załóg oznacza, że z 24-godzinnego wyścigu zrezygnowała jedna ekipa. Jak się okazuje, był to drugi zespół Kellymoss with Riley #91. Na testach w zeszłym miesiącu, Porsche z numerem 91 było obecne, a także testowane przez Trenta Hindmana, który ostatecznie pojedzie samochodzie z numerem 92.
Wraz z Hindmanem o walkę o zwycięstwo w klasie GTD w Kellymoss #92 pojadą Alec Udell, David Brule i Julien Andlauer.
Warto też zaznaczyć, że do kategorii GTD Pro przesunięty został trzeci samochód Iron Lynx #60. W tym aucie mierzyć się będą Claudio Schiavoni, Matteo Cressoni, Romain Grosjean i Matteo Cairoli. To jedyny start Lamborgini Huracana z numerem 60 w tym sezonie IMSA – Grosjean i Cairoli, wraz z Caldarellim będą walczyć o punkty w prototypie LMDh od zawodów na torze Sebring.
Wciąż nie jest wiadome, kto pojedzie w Mercedesie ekipy Lone Star Racing #80, a także jeszcze oczekuje się, kto pojedzie jako czwarty kierowca we Wright Motorsports #120 czy w Iron Dames #83.
W ostatnich dniach ogłoszono czwartego zawodnika w prototypach GTP – w BMW Team RLL #24 zasiądzie Jesse Krohn, który doskonale zna smak zwycięstwa w 24h Daytona, a także Alex Palou w Cadillacu ekipy Chip Ganassi Racing #01.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.