Dwie Toyoty wygrały wyścig WEC na Silverstone. Nieco niespodziewane wyniki miały natomiast rywalizacje w GTE, a przede wszystkim w klasie LMP2. 

Bez większych incydentów przeszły pierwsze dwie godziny walki na torze Silverstone. Katastrofę zaliczyła jednak załoga United Autosports, a sytuację skomplikował deszcz. 

Załoga #13 zajęła ostatecznie drugie, a nie pierwsze miejsce w klasie LMP3 wyścigu w Silverstone. Po rywalizacji sędziowie dopatrzyli się uchybień także w działaniach tej załogi. 

Załoga IDEC Sport #28 wygrała wyścig ELMS na Silverstone. Szereg zwrotów pozwolił załodze prototypu LMP3 #13 na kolejne zwycięstwo w klasie LMP3. 

Sporym przetasowaniem zakończyły się pierwsze dwie godziny wyścigu ELMS na Silverstone. Z rywalizacji odpadł lider wcześniejszych sesji. 

Dwie Toyoty wystartują z pierwszej linii do wyścigu na Silverstone. Najszybsze w GTE-Pro były Ferrari, w LMP2 najszybszy czas należał do Racing Team Nederland. 

Ben Hanley z ekipy DragonSpeed wygrał kwalifikacje do wyścigu ELMS na Silverstone. Dalekie miejsca w swoich klasach zajęli kierowcy jedynej polskiej ekipy. 

Toyota #1 uzyskała najlepszy czas ostatniej sesji treningowej na torze Silverstone. W pozostałych klasach najszybsi byli Albuquerque i kierowcy Ferrari. 

Kamui Kobayashi uzyskał najlepszy wynik piątkowych treningów w klasie LMP1. Szybszym od Porsche w klasie GTE-Pro był tym razem Alessandro Pier Guidi. 

Portugalski kierowca United Autosports był znów najszybszy w treningu ELMS na torze SilverstonePo skróceniu sesji pierwszej, drugi trening trwał 120 minut. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race