Podczas Grand Prix Kanady zespół Manor po raz pierwszy w tym sezonie pojedzie z malowaniem sponsora, a konkretniej Airbnb, popularnego serwisu internetowego, który poświęcony jest wynajmowi mieszkań.
Do tej pory zespół wystawiał swoje samochody bez praktycznie jakichkolwiek naklejek sponsorów. Sytuacja zmieniła się tuż przed wyścigiem o Grand Prix Kanady, gdzie ogłoszone zostało partnerstwo z Airbnb. Firma ta w ostatnich latach stała się jednym z największych serwisów internetowych poświęconym zakwaterowaniu. Użytkownicy Airbnb z ponad 190 państw mogą udostępniać tam swoje oferty wynajmu.
„Manor Marussia F1 Team rozwija się coraz bardziej skutecznie. Oczywiście, Formuła 1 jest dosyć specyficznym środowiskiem do podjęcia rozwoju, jednak nasze trudności są takie same jak w przypadku wielu innych firm tego typu na wczesnym etapie rozwoju. Airbnb jest przykładem historii firmy, która potrafiła praktycznie zmienić branżę”
– powiedział Stephen Fitzpatrick, właściciel Manor Motorsport.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości ogłoszenia tej współpracy. Łączy nas podobna wizja innowacji i rozwoju. Mamy także podobne ambicje, które pozytywnie i w aktywny sposób wpływają na nasze poszczególne branże”
– dodał.
Umowa między Manorem, a Airbnb potrwa co najmniej do końca tego sezonu.
Źródło: crash.net
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.