Ekipa Romeo Ferraris zaprezentowała swój pojazd do startów w serii ETCR. Elektryczna Giulia została zbudowana niezależnie od producenta, Alfy Romeo. 

Debiutant roku 2017 serii IndyCar Edward Jones weźmie w przyszłym tygodniu udział w testach Deutsche Tourenwagen Masters na torze Jerez. Kierowca z Emiratów Arabskich będzie jednym z trzech debiutantów, którzy przetestują samochód Audi.

Robert Kubica zasiądzie w przyszłym tygodniu za kierownicą auta Deutsche Tourenwagen Masters. Oprócz Polaka, samochód BMW przetestuje również nowy kierowca fabryczny marki Nick Yelloly.

Tegoroczny debiutant serii Super GT Narain Karthikeyan odniósł zwycięstwo w niedzielnym «wyścigu marzeń» na torze Fuji Speedway, zorganizowanym we współpracy z Deutsche Tourenwagen Masters. Kierowcy niemieckiej serii Marco Wittmann i Loïc Duval stanęli na pozostałych stopniach podium.

Loïc Duval wystartuje z pole position do niedzielnego wyścigu marzeń na torze Fuji Speedway, będącego wspólnym przedsięwzięciem serii Super GT i Deutsche Tourenwagen Masters. Reprezentant Audi zajął drugie miejsce w deszczowych kwalifikacjach, lecz skorzysta na karze dla najszybszego auta.

Wicemistrz tegorocznej serii Super GT Nick Cassidy zamienił pole position na zwycięstwo w pierwszym z dwóch «wyścigów marzeń» na torze Fuji, zorganizowanych we współpracy z Deutsche Tourenwagen Masters. Najlepszym kierowcą niemieckiej serii był szósty na mecie Benoît Tréluyer.

Drugi zawodnik tegorocznych mistrzostw Super GT Nick Cassidy wystartuje z pole position do sobotniego «wyścigu marzeń», zorganizowanego na torze Fuji we współpracy z Deutsche Tourenwagen Masters. Kierowca Lexusa o ponad ćwierć sekundy pokonał najlepszego z kierowców niemieckiej serii Loïca Duvala.

Niemiecka marka Volkswagen ogłosiła, że nie będzie już tworzyć nowych samochodów wyścigowych z silnikami spalinowymi, a wszystkie przyszłe fabryczne programy będą dotyczyły wyłącznie występów aut z napędem elektrycznym.

Siedem samochodów z Deutsche Tourenwagen Masters oraz piętnaście z serii Super GT spotka się w ten weekend na torze Fuji Speedway, aby rywalizować w niepunktowanym «wyścigu marzeń». Na przestrzeni dwóch dni zostaną rozegrane dwa 55-minutowe wyścigi. 

Promotor DTM, ITR, przedstawił koncepcję przyszłości wyścigów samochodów turystycznych wykorzystujących silniki z mocą nawet 1000 KM napędzane przez akumulatory elektryczne bądź też wodorowe ogniwa paliwowe.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race