Schattling przeszedł na emeryturę

Wolfgang Schattling wraz z końcem stycznia przeszedł na emeryturę. Przez lata pełnił on rolę dyrektora ds. marketingu w ekipie Mercedes.

Zapewne niewielu fanów bliżej kojarzy postać Wolfganga Schattlinga, ponieważ zazwyczaj unikał on kamer i wolał działać bez rozgłosu. Właściwie najwięcej mówiono o nim w latach 2013 i 2014, gdy ściśle współpracował z Toto Wolffem i zajmował się sprawami marketingowymi, administracyjnymi, a także komunikacyjnymi Mercedesa. Gdy Wolff z ważnych przyczyn był nieobecny na torze podczas weekendów wyścigowych, to jego obowiązki przejmował właśnie Schattling.

Szczególnie w 2014 roku obecny był on podczas konferencji prasowych i innych spotkań z mediami, co zmusiło go do odpowiadania na niewygodne pytania związane z trwającym wtedy sezonem. Od kiedy funkcję szefa Mercedes-DTM przejął w 2015 roku Ulrich Fritz - Schattling ponownie zajął drugoplanowe miejsce i skupił się na rozwoju spraw związanych z marketingiem oraz wizerunkiem zespołu.

Po 25. latach ekspert zdecydował się jednak na zakończenie współpracy z Mercedesem i odejście na zasłużoną emeryturę. „Z radością i wdzięcznością patrzę na ćwierć wieku, które spędziłem ze srebrnymi strzałami zapisując tym samym nowe karty historii motorsportu” - napisał na pożegnanie Schattling.

Z pewnością lata spędzone w DTM na zawsze pozostaną w jego pamięci, albowiem przeżył on całe spektrum emocji od porażek i przegranych do sukcesów i mistrzostw Mercedesa. „Jestem dumny, że mogłem to wszystko przeżyć i współtworzyć historię pełniąc różne funkcje przez te wszystkie lata” - zakończył Schattling.

Żródło: speedweek.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze