Formuła 1 rozpoczyna współpracę ze Snapchatem

Formuła 1 rozpoczyna współpracę z amerykańską firmą z branży mediów społecznościowych o nazwie Snapchat, która powala użytkownikom na darmowe dzielenie się zdjęciami i filmami. 

W ramach partnerstwa do relacji z Grand Prix Formuły 1 za pomocą aplikacji dostęp będzie miał każdy użytkownik, a znaleźć je będzie można w dziale Discover. Pierwsze efekty tej współpracy będzie można zobaczyć już podczas odbywającego się w ten weekend na Silverstone Grand Prix Wielkiej Brytanii.

Kontent publikowany będzie dzięki funkcji Our Stories, gdzie opatrzone tekstem lub grafiką zdjęcia i filmy dodać może każdy użytkownik aplikacji, jeżeli tylko znajduje się na danym obszarze. Wybrane przez administratorów ujęcia udostępniane będą w jednym strumieniu, opatrzonym nazwą danego wydarzenia, które w dodatku posiadać będzie własny zestaw grafik.

Po Grand Prix Wielkiej Brytanii opcja dostępna będzie podczas wyścigów w Singapurze, Japonii, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Abu Dhabi.

W poprzednich latach mieliśmy już okazję oglądać tego typu przedsięwzięcia w aplikacji Snapchat, jednak były to pojedyncze projekty, wcielane w życie z inicjatywy twórców aplikacji, a nie Formuły 1.

„To pierwszy krok w kierunku rozszerzenia naszej strategii obecności w mediach społecznościowych” – powiedział Frank Arthofer, dyrektor departamentu Digital and New Business Formuły 1. „Od początku mówiliśmy, że chcemy pracować z naszymi partnerami aby przybliżyć fanów do niesamowitego widowiska jakim jest Formuła 1, niewiarygodna mieszanka technologii i talentów jednostek - a Snap się w to wpisuje. Musimy nieustannie przyciągać do sportu nowych fanów - między innymi dzięki obecności w mediach społecznościowych, gdzie znaleźć można atrakcyjne dla fanów ujęcia z zaplecza. Snap jest jedną z najbardziej popularnych aplikacji wśród młodzieży, a więc w sektorze, którym przede wszystkim jesteśmy zainteresowani, ponieważ stanowi on o przyszłości sportu”.

„Chcemy współpracować z najlepszymi organizacjami sportowymi na świecie, które nasza globalna i ciekawa świata społeczność kocha, a współpraca z Formułą 1 była na szczycie naszej listy życzeń od dłuższego czasu” – powiedział Ben Schwerin, wiceprezes Snap Inc odpowiedzialny za partnerstwa. „Nasz cel jest prosty - chcemy aby bycie fanem dostarczało ci więcej rozrywki, niezależnie od tego, gdzie jesteś, a Snapchat oferuje unikalną opcję na doświadczenie tego wraz z najbliższymi przyjaciółmi. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy pierwszą platformą, z która F1 zawarła współpracę i nie możemy się już doczekać aby zaoferować zespołom, partnerom i reklamodawcom możliwość dotarcia do milionów użytkowników Snapchata na całym świecie”.

Na chwilę obecną Snapchat może pochwalić się 166 milionami aktywnych codziennie użytkowników, którzy udostępniają średnio trzy miliardy snapów dziennie. Statystyczny użytkownik Snapchata odwiedza aplikację 18 razy i poświęca na nią 30 minut dziennie.

Źródło: F1.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze