Heineken sponsorem Formuły 1

Tuż przed rozpoczynającym się w ten weekend Grand Prix Kanady władze Formuły 1 ogłosiły umowę sponsorską z koncernem Heineken. Holenderski browar ma sponsorować serię od Grand Prix Włoch.

Trwające przez długi czas negocjacje przyniosły nową umowę partnerską pomiędzy Formułą 1, a producentem. Heineken ma być sponsorem serii do 2023 roku, a kontrakt opiewa na kwotę $250mln za ten okres. Dodatkowo władze F1 zgodziły się na przyznanie sponsoringu tytularnego marki w trzech wyścigach każdego sezonu. W zamian za to browar ma zaangażować się w wydarzenia dla fanów, spotkania PR, a także w mediach cyfrowych i telewizji.

Dodatkowo producent wyjaśnił, że nie zamierza sponsorować żadnego zespołu, choć nie przerywa negocjacji z Red Bullem i kilkoma innymi zespołami. Ambasadorami marki w świecie Formuły 1 zostali sir Jackie Stewart i David Coulthard.

Zarówno przedstawiciele holenderskiej marki, jak i Bernie Ecclestone widzą w partnerstwie szansę na zwiększenie zainteresowania kibiców w działania Formuły 1. „Heineken to międzynarodowa marka o wysokiej reputacji. Jestem zaszczycony mogąc powitać ją w naszym świecie. Chcemy wprowadzić innowacje i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna”, przyznał Ecclestone.

Dyrektor marki, Gianluca di Tondo również przyznał zadowolenie z decyzji. „Nasza marka jest obecna przy wielu sportowych wydarzeniach. Mamy długoletnie doświadczenie we współpracy z Ligą Mistrzów UEFA, czy Pucharem Świata w Rugby. Chcemy przenieść naszą pasję do świata F1”.

Źródło: motorsport.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze