Zespół Jota Sport powiększy swój program startów o Długodystansowe Mistrzostwa Świata, wykorzystując podwozie Oreca 05-Nissan, jednocześnie kontynuując rywalizację w Europejskiej Serii Le Mans z Gibsonem.
Paddock WEC nie jest obcy brytyjskiej ekipie, która trzy ostatnie lata brała udział zarówno w 6-godzinnym wyścigu w Spa-Francorchamps, jak i 24 godziny Le Mans, dwukrotnie wygrywając w Belgii oraz raz we francuskim klasyku.
„Jestem oczywiście bardzo podekscytowany, że Jota będzie rywalizować w sezonie 2016 WEC. Dowiedliśmy przez ostatnie trzy lata, startując w Le Mans i w Spa, że z miejsca będziemy walczyć o zwycięstwa i tytuł LMP2 jest z pewnością naszym celem i jest w naszym zasięgu. Przyglądaliśmy się uważnie różnym podwoziom i cieszę się, że mogę ogłosić nawiązanie współpracy z Orecą. Byliśmy pod wrażeniem występów 05 przez ostatni rok zarówno w WEC, jak i ELMS. Była bardzo szybka od samego początku i co równie ważne, pokazała niezwykłą niezawodność. Jestem pewien, że wybraliśmy najlepsze podwozie na sezon 2016, jak i później, po wprowadzeniu nowych przepisów”
– powiedział kierowca i właściciel zespołu Simon Dolan.
Źródło: dailysportscar.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.