Filipe Albuquerque jest na prowadzeniu po sześciu godzinach rywalizacji na torze Sebring International Raceway. Portugalczyk ma niewielką przewagę nad Jackiem Aitkenem z Action Express Racing #31 i Rengerem van der Zande z Chip Ganassi Racing #01.
Wciąż w walce o pierwsze walczą wszystkie prototypy GTP – Porsche pomimo dużych problemów są w grze o podium. Z dobrej strony pokazują się prototypy BMW – auta #24 i #25 w pewnym momencie zajmowały pozycje 2-3.
W kategorii LMP2 prowadzi Paul-Loup Chatin z PR1/Mathiasen Motorsports #52. Francuz ma około 45 sekund przewagi nad drugim Benem Hanleyem z Crowdstrike Racing #04. Ekipa #04 miała na samym początku wyścigu problemy, kiedy George Kurtz obrócił się na zakręcie 8 i utknął na krawężniku. Amerykanin ostatecznie wyjechał, tracąc 3 okrążenia, jednak kapitalna jazda Nolana Siegla sprawiła, że Crowdstrike Racing wrócił na okrążenie lidera. Trzeci jest Kyffin Simpson z Tower Motorsports #8.
W klasie LMP3 jest wiele przetasowań, jednak wciąż prowadzi zwycięzca kwalifikacji – ekipa Andretti Autosports #36. Jeżeli Gabby Chaves i jego ekipa utrzyma prowadzenie, będzie to pierwsze zwycięstwo ekipy Andrettiego w tej klasie. Za nim znajduje się Josh Burdon z Riley Motorsport #74, a z półminutową stratą jedzie Lars Kern z AWA Racing #13.
Niesamowita walka jest w klasie GTD Pro – Tommy Milner z Corvette Racing #3 póki co prowadzi w klasie, aczkolwiek z dobrych stron prezentują się inni kierowcy i inne zespoły. Za charakterystyczną, żółtą Corvette są m.in. zwycięzcy 24h Daytona, WeatherTech Racing #79, czy Risi Competizione #62, który w lekko zmienionym składzie jedzie po podium w klasie.
Pomimo startu z dalekiej pozycji w klasie GTD, zespół Team Korthoff Motorsports #32 sensacyjnie prowadzi. Ponownie w Florydzie dzielą i rządzą Mercedesy-AMG GT3, choć pod sam koniec wyścigu 24h Daytona ekipy niemieckiej marki miały problemy, przez co ostatecznie w tej kategorii wygrał Aston Martin zespołu Heart of Racing #27. Marco Sorensen, który zasiada za kierownicą auta z #27, jest póki co na trzecim miejscu.
Do tej pory wycofały się dwie załogi – Triasi Competizione po problemach z Ferrari 296 GT3 oraz TDS Racing #35, który odpadł po groźnym wypadku przy wyjściu na zakręcie 16.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.