1 i 2 sesja treningowa

Pierwszą sesję treningową na Hiszpańskim torze Circuit Ricardo Tormo zdominowali kierowcy Seatów który zajęli 3 pierwszy pozycje, zwycięzcą sesji był Yvan Muller z czasem 1:44.811. Drugą sesję treningową wygrał Portugalczyk Tiago Monteiro czas jaki udało mu się osiągnąć to 1:44.845, na drugiej pozycji uplasował się fabryczny kierowca BMW Augusto Farfus.

Trening 1: Został on zdominowany przez fabrycznych kierowców Seatów (Yvan Mullera, Rickard Rydell, Gabriele Tarquini) którzy jako jedyni zmieścili się w przedziale 6 dziesiątych. Czwartą pozycję zajął kierowca prywatny Tom Coronel w Seacie Leonie. Nicola Larini był najlepszym kierowcą Chevroleta jego partnerzy z zespołu Rob Huff i Alain Menu zajeli odpowiednio 8 i 15 pozycję. Najlepszym spośród kierowców BMW był Alessandro Zanardi z czasem 1:45.493, lecz jego BMW było lżejsze od fabrycznych samochodów o 60 kg. Fabryczni kierowcy BMW w cięższych samochodach uplasowali się na pozycjach od 9 do 12. Bardzo dobry rezultat uzyskał kierowca Lady 110 Jaap van Lagen zajmując 16 pozycję, przed kierowcami prywatni oprócz Toma Coronela i Marina Colaka

Trening 2: Zwycięzcą sesji był Tiago Monteiro jeżdżący Seatem Leonem TDI, na drugiej pozycji uplasował się Augusto Farfus. Najlepszym kierowcą Chevroleta w tej sesji ponownie był Nicola Larini, jego partnerzy z zespołu Alain Menu i Robert Huff uplasowali się na 8 i 19 pozycji. Alessandro Zanardi wspiął się góry i zajął 5 pozycję tuż, za kierowcą Seata Rickardem Rydelem. W czołowej 10 ponownie znalazł się Tom Corolen będąc znów najszybszym kierowcą niezależnym.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Kamil Topczewski
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki
Gabriela Skoczylas
Zuzanna Kurek
Adrian Kleć

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race cyrkf1 feeder league