Pierwszą sesję treningową na Hiszpańskim torze Circuit Ricardo Tormo zdominowali kierowcy Seatów który zajęli 3 pierwszy pozycje, zwycięzcą sesji był Yvan Muller z czasem 1:44.811. Drugą sesję treningową wygrał Portugalczyk Tiago Monteiro czas jaki udało mu się osiągnąć to 1:44.845, na drugiej pozycji uplasował się fabryczny kierowca BMW Augusto Farfus.
Trening 1: Został on zdominowany przez fabrycznych kierowców Seatów (Yvan Mullera, Rickard Rydell, Gabriele Tarquini) którzy jako jedyni zmieścili się w przedziale 6 dziesiątych. Czwartą pozycję zajął kierowca prywatny Tom Coronel w Seacie Leonie. Nicola Larini był najlepszym kierowcą Chevroleta jego partnerzy z zespołu Rob Huff i Alain Menu zajeli odpowiednio 8 i 15 pozycję. Najlepszym spośród kierowców BMW był Alessandro Zanardi z czasem 1:45.493, lecz jego BMW było lżejsze od fabrycznych samochodów o 60 kg. Fabryczni kierowcy BMW w cięższych samochodach uplasowali się na pozycjach od 9 do 12. Bardzo dobry rezultat uzyskał kierowca Lady 110 Jaap van Lagen zajmując 16 pozycję, przed kierowcami prywatni oprócz Toma Coronela i Marina Colaka
Trening 2: Zwycięzcą sesji był Tiago Monteiro jeżdżący Seatem Leonem TDI, na drugiej pozycji uplasował się Augusto Farfus. Najlepszym kierowcą Chevroleta w tej sesji ponownie był Nicola Larini, jego partnerzy z zespołu Alain Menu i Robert Huff uplasowali się na 8 i 19 pozycji. Alessandro Zanardi wspiął się góry i zajął 5 pozycję tuż, za kierowcą Seata Rickardem Rydelem. W czołowej 10 ponownie znalazł się Tom Corolen będąc znów najszybszym kierowcą niezależnym.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.