Katherine Legge i Sean Rayhall zasiądą za kierownicą prototypu DeltaWing w pełnym sezonie startów w IMSA SportsCar Championship. Podczas wyścigów długodystansowych dołączy do nich Andy Meyrick.
„Wierzę, że będzie to pamiętny sezon dla Panoz DeltaWing Racing”
– powiedziała Legge. „Zespół ciężko pracował i myślę, że będziemy mogli pokazać możliwości samochodu. Skupiamy się na rozwoju po tym jak pokazaliśmy podczas listopadowych testów, że jesteśmy szybcy”
.
Dla Legge i Meyricka będzie to już trzeci sezon w ekipie, Rayhall z kolei będzie w niej nowicjuszem, zasiadając w samochodzie pierwszy raz podczas listopadowych testów w Daytonie. Zespół stawia sobie przed sezonem ambitny cel stanięcia na podium oraz regularnego dowodzenia możliwości pojazdu.
„Jestem podekscytowany dołączeniem do Panoz DeltaWing Racing”
– dodał Rayhall. „Zespół podczas testów był znakomity i myślę, że będę tam doskonale pasować! Jestem wdzięczny za szansę, jaką dał mi Dr Panoz”
.
Panoz LMP-1 Roadster S | © Panoz
DeltaWing pokazywała się z dobrej strony już w czasach Amerykańskiej Serii Le Mans, kiedy to na torze Road America Legge i Meyrick pierwszy raz prowadzili w wyścigu. Zespół dotychczas, chcąc skupić się na rozwoju maszyny oraz nie chcąc ryzykować jej uszkodzenia, rezygnował z udziału m.in. w wyścigach na torach ulicznych, lecz to ulegnie zmianie, podobnie jak malowanie auta, które będzie przypominać barwy „Spirit of America”, jakie 14 lat temu wiózł Panoz LMP-1 Roadster S.
Zespół pierwszy raz pojawi się na torze podczas testów Roar before the Rolex, już w ten weekend na torze Daytona.
Źródło: deltawingracing.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.