Poznaj nową hybrydę – Toyota C-HR

Polacy coraz częściej wybierają samochody hybrydowe, które są alternatywą dla drogich w eksploatacji konwencjonalnych aut. Toyota co roku odnotowuje kolejne rekordy sprzedaży samochodów spalinowo-elektrycznych.

Toyota, lider technologii hybrydowej i największy producent hybryd na świecie, oferuje obecnie w Polsce 5 modeli z tym napędem z 5 najważniejszych segmentów. W tym roku do salonów trafiły dwie nowości – RAV4 Hybrid i Prius 4. generacji.

We wrześniu tego roku ruszyła przedsprzedaż przełomowego, zupełnie nowego crossovera C-HR, którego oficjalna premiera zapowiadana jest na początek przyszłego roku. Model ten będzie konkurował na rynku m.in. z crossoverami marek premium, dlatego Toyota postawiła na możliwie najwyższej jakości wykończenie wnętrza.

Twórcy Toyoty C-HR zdecydowali się na nowoczesną, wyrazistą stylistykę. Zgodnie z koncepcją „Sensual Speed-Cross” nadwozie nawiązuje do szlifowanego diamentu. Urozmaicona struktura C-HR łączy większy prześwit i masywną dolną część nadwozia charakterystyczną dla SUV-ów z kompaktową kabiną typu coupé.

W wersji hybrydowej C-HR ma 4360 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi aż 2640 mm – tylko o 2 cm mniej niż w rodzinnym SUV-ie RAV4. Duża odległość między osiami pozwoliła wygospodarować zaskakująco przestronne wnętrze oraz stworzyć atrakcyjną bryłę auta.

Przód samochodu jest rozwinięciem koncepcji stylistycznych Under Priority i Keen Look, widocznych w kształcie górnego grilla, którego smukłą linię przedłużają wyraziste reflektory i przetłoczenia za przednimi nadkolami. Przesunięcie czarnych listew progowych oraz przetłoczenia na boku auta wizualnie łączące przednie i tylne nadkola, podkreślają dynamiczną, uniesioną sylwetkę auta.

Sportowy charakter w stylu coupé został wzmocniony opływową linią dachu, przechodzącą z tyłu w duży strukturalny spojler oraz ukryciu klamki tylnych drzwi w słupku C. Na tle smukłego profilu auta wyróżniają się tylne reflektory w technologii LED.

Wnętrze C-HR jest realizacją nowej koncepcji stylistycznej Sensual Tech, łączącej funkcjonalność nowoczesnych technologii z najwyższą jakością materiałów i inspirującym stylem. Projekt przestronnej kabiny koncentruje się na komforcie kierowcy.

Klienci będą mogli wybierać spośród trzech kompozycji kolorystycznych wnętrza – ciemnoszarej, niebiesko-czarnej i brązowo-czarnej. Elementy dekoracyjne wykonano z eleganckiego tworzywa w kolorze Piano Black z satynowo-srebrnymi zdobieniami. Wrażenie harmonii podkreśla jednolite niebieskie podświetlenie.

Specjalne, limitowane wersje Prime Edition to bogato wyposażone auta w opcjach Dynamic i Prestige. Toyota C-HR w tej edycji to więcej niż kompletnie wyposażony samochód. Standardowo wersja ta obejmuje m.in. pełne oświetlenie w technologii Pure LED z kierunkowskazami sekwencyjnymi, system audio JBL klasy premium, dwukolorowe nadwozie oraz fotele pokryte perforowaną skórą z elementami w kolorze Vision Violet.

Standardem jest pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, obejmujący układy ochrony przed zderzeniowej z systemem wykrywania pieszych oraz ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy, a także aktywny tempomat i automatyczne światła drogowe.

Szczegółowe informacje o aktualnej, wyprzedażowej ofercie Toyoty i nowym modelu C-HRdostępne u Doradców z Izabelina.

Toyota W&J Wiśniewski
Mościska, ul. 3-go Maja 40, Izabelin
tel. 22 429 16 00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.toyota-wisniewski.pl

Do zobaczenia!

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze