Organizowane przez promotora WRC przy wsparciu automobilklubu niemieckiego ADAC warsztaty, objęły tematy zdarzeń i planowania trasy, strategii WRC, a także rozwoju PR i komunikacji podczas współpracy.
Organizatorzy wymienili się przykładami dobrych rozwiązań. Przedstawiciele organizatora Rajdu Szwecji opowiedzieli o swoich działaniach w mediach społecznościowych i systemie sprzedaży biletów. Następnie organizatorzy Rajdu Meksyku podzielili się przemyśleniami na temat funkcjonowania parku serwisowego. Później goście uczestniczyli w rozdawaniu autografów kierowców, spotkali się z burmistrzem i byli obecni podczas ceremonii startu.
Oliver Ciesla, dyrektor zarządzający Promotora WRC, oświadczył wielki sukces:
„Jesteśmy zachwyceni gościć naszych partnerów w Trewirze przed ADAC Rally Deutschland. Prezentacje tworzyły podstawę do cennej dyskusji, skupiając myśli na zwiększenie strategiczne współpracy pomiędzy rajdami i standaryzację najlepszej pracy, idei we wszystkich rundach”
– powiedział.
Źródło: wrc.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.