DTM traci sponsorów

Odejście marki Mercedes wraz z końcem nadchodzącego sezonu wzbudziło wiele obaw co do przyszłości Deutsche Tourenwagen Masters. Z niemieckiej serii wycofali się także niektórzy sponsorzy.

Niepewna przyszłość DTM z pewnością nie zachęca sponsorów do dalszego udziału w niemieckiej serii, co widać po niedawno zaprezentowanych samochodach marki BMW, na których brakowało logotypów znanych firm. Odeszła między innymi marka Red Bull, która od 2001 roku widniała na Audi Mattiasa Ekströma: „Po jego odejściu [Szwed zakończył karierę w DTM] postanowiliśmy zrobić sobie przerwę na 2018 rok i obserwować rozwój DTM z zewnątrz. Czy, ewentualnie kiedy i z jakim producentem wrócimy do mistrzostw, lub kiedy takową decyzję podejmiemy, nie jest jeszcze pewne” – oświadczył przedstawiciel Red Bull Motorsport.

Chodzą również pogłoski, że różowa pantera, czyli firma BWT (Best Water Technology) także zniknie z DTM. Firma była sponsorem Mercedesa od 2015 roku – w różowych samochodach jeździli Lucas Auer i Edoardo Mortara. Zarówno Audi jak i Mercedes nie zaprezentowali jednak jeszcze swoich pojazdów.

Ratunkiem dla niemieckiej serii byłoby dołączenie do stawki nowej marki, być może będzie to Lexus, Nissan lub Honda, ale szef DTM, Gerhard Berger, nie potwierdził jeszcze żadnego nowego producenta na 2019 rok.

Źródło: speedweek.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze