Zespół Ferrari poinformował w wydanym oświadczeniu, że podczas wyścigów Formuły 1 w Kanadzie i Francji, będzie celebrować obchody 90 lat istnienia zespołu.

Po Grand Prix Australii, gdzie ekipa z Maranello także nie używała nazwy oraz logo sponsora tytularnego, Ferrari zdecydowało się na umieszczenie na swoich samochodach oraz ubraniach grafikę, symbolizującą 90 lat od powstania swojej marki.

„Scuderia Ferrari po raz kolejny świętuje 90. rocznicę założenia swojej marki podczas weekendu w Grand Prix w Kanadzie i Francji. Podobnie jak w Australii, w Montrealu i Le Castellet członkowie zespołu będą nosić logo z okazji tej rocznicy. Mission Winnow pozostaje jednak partnerem dla Scuderia Ferrari w sezonie 2019 r.”.

Mission Winnow jest projektem finansowany ze środków jednego z liderów branży tytoniowej na świecie. Obecnie zespoły Formuły 1 nie mogą reklamować wyrobów tytoniowych w żaden sposób. Ferrari wykorzystuję pewną lukę prawną, która obchodzi ten zakaz. W krajach takich jak Australia, Kanada czy Francja prawo zakazujące reklamowania wyrobów tytoniowych jest na tyle surowe, że włoski zespół nie może pozwolić sobie na jego obejście w żaden sposób.

Źródło: informacja prasowa Ferrari

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race