Po blisko ośmiu latach ścisłej współpracy, indyjska firma komunikacyjna Tata Communications kończy współpracę z Formułą 1.
Ostatni kontrakt obowiązywał do 31 grudnia 2019 i po tym terminie nie było żadnych oficjalnych informacji mówiących o dalszej współpracy. Ostatnio pojawiły się za to plotki mówiące o tym, że firma chce zrezygnować z dalszej współpracy. Teraz firma potwierdziła w rozmowie z agencją Reuters, że to koniec.
Amit Sinha Roy, który jest wiceprezydentem do spraw marketingu przyznał, że „firma chciała działać na innych platformach, aby pokazać swoją prawdziwą moc swoim odbiorcom”
.
„Nasze osiem lat wspólnej podróży, ponad 150 wyścigów, to wszystko było daniem naszych innowacji temu sportowi. Kiedy osiągnęliśmy to, co chcieliśmy, uznaliśmy, że czas zakończyć naszą współpracę”
.
Co ciekawe firma nadal będzie współpracować z innymi partnerami i klientami Formuły 1 (do których należy między innymi ekipa Mercedesa oraz Williamsa), a także z takimi nadawcami jak Sky Sports czy Star Sports.
Źródło: reuters.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.