WEC

Toyota zwleka z decyzją o pozostaniu w WEC

Wciąż nie są znane wszystkie szczegóły rywalizacji w „super sezonie” 2018/2019 Długodystansowych Mistrzostw Świata. Spowodowało to odroczenie decyzji o pozostaniu w klasie LMP1 przez Toyotę, która początkowo miała ogłosić swoje plany w miniony weekend na torze Fuji.

Czytaj dalej...
WEC

Toyota chce konkurencji ze strony prywatnych LMP1

Po wycofaniu się fabrycznych zespołów Audi i Porsche z Długodystansowych Mistrzostw Świata, Toyota domaga się, by władze serii zwiększyły konkurencyjność prywatnych ekip, nie korzystających z pojazdów hybrydowych. Japoński producent miałby uczynić to warunkiem swojego pozostania w serii.

Czytaj dalej...
WEC

Kolejne podwójne zwycięstwo Porsche 919 Hybrid w Teksasie

Dzięki podwójnej wygranej w Austin w Teksasie zespół LMP Porsche wzmocnił swoją przewagę nad rywalami w Długodystansowych Mistrzostwach Świata. Earl Bamber, Timo Bernhard oraz Brendon Hartley, liderzy klasyfikacji kierowców i zwycięzcy Le Mans, jako pierwsi minęli linię mety toru Circuit of The Americas.

Czytaj dalej...
WEC

Zespół GT Porsche z miejscem na podium i awansem w klasyfikacji kierowców

Porsche z sukcesem rozpoczęło drugą połowę sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata. W minioną niedzielę, w 6 godzinnym wyścigu w Meksyku, zespół GT Porsche wywalczył czwarte w tym sezonie miejsce na podium. Richard Lietz (Austria) i Frédéric Makowiecki (Francja), po pokonaniu 208 okrążeń toru Autódromo Hermanos Rodríguez za kierownicą nowego, 510-konnego 911 RSR, zajęli trzecią lokatę w klasie GTE Pro. W rezultacie awansowali na drugie miejsce w klasyfikacji mistrzostw świata kierowców. W klasie GTE Am, w której zespoły klientów Porsche rywalizują 911 RSR w specyfikacji 2015, po raz drugi w tym sezonie triumfowała ekipa Dempsey Proton Racing z Młodym Profesjonalistą Porsche Matteo Cairolim (Włochy).

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS

Redakcja

Informacje

Partnerzy ŚwiatWyścigów.pl

rally and race put motorsport 4kolka kobiecym okiem o wyscigach