Fredy Barth i André Couto wystartują w finale sezonu Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych na torze ulicznym w Makau w barwach zespołu SUNRED Engineering.
Barth pojedzie z tegorocznym silnikiem SEAT-a, natomiast Couto, regularny uczestnik rundy w Makau, pojedzie w aucie napędzanym autorską jednostką Sunreda. Kilku innych lokalnych kierowców także zostało zgłoszonych do startu w starszych samochodach.
Fredy Barth ostatni raz jeździł w WTCC w zeszłym roku na torze Makau. Szwajcar nie miał miłych wspomnień z tamtego weekendu. Poważny wypadek podczas drugiej sesji treningowej wyeliminował go ze startu w wyścigach. Barth spędził sezon 2012 poza torem, koncentrując się na powrocie do mistrzostw w 2013 roku, jednak stanie się to już podczas rundy w Szanghaju na początku listopada.
Kierowca z Makau André Couto regularnie bierze udział w rywalizacji na słynnym torze Guia Circuit. Swój ostatni występ rok temu także nie zapamięta najlepiej swojego startu, dwukrotnie podczas weekendu zderzając się z Alainem Menu, co wyeliminowało obu kierowców z obu wyścigów.
W kończącej sezon rundzie trzy Chevrolety Lacetti z silnikami wolnossącymi wystawi bazujący w Hong Kongu zespół China Dragon Racing, który regularnie startuje w lokalnej serii samochodów turystycznych. Kierowcami zespołu będą Ng Kin Veng, Celio Alves Dias oraz startujący w zeszłym roku w Makau Felipe de Souza.
Na starcie pojawią się także trzy BMW 320si z silnikami wolnossącymi. Swój samochód ponownie wystawi Mak Ka Lok, podobnie jak Henry Ho Wai Kun, a Jo Merszei wystartuje w trzecim samochodzie przygotowanym przez zespół Engstlera. Stawkę uzupełni Eurico De Jesus w Hondzie Accord Euro-R.
Źródło: TouringCarTimes.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.