Seat Leon TDI i Chevrolet Cruze LT będą odnosiły korzyści z redukcji kary wagowej, podczas następnej rundy w Porto. Według obliczeń, w których pod uwagę brane były najszybsze czasy w trzech poprzednich rundach (Pau, Walencja i Brno). BMW pozostaje nadal najszybszym samochodem i ponownie otrzyma maksymalny balast 40kg.
Równocześnie turbodiesle Seata, będą ważyły minimalną regulaminową wagę (1170kg), Chevrolet i BMW Alessandro Zanardiego (używa sekwencyjnej skrzyni biegów) dalej lżejsze o 10kg.
Zarówno Seat Leon TFSI i Lada 110, będą lżejsze o 20 kg od regulaminowej wagi. Nowo homologowana Lada Priora, otrzyma maksymalny balast przez dwie pierwsze swoje rundy.
Model | Strata czasowa | Kilogramy |
BMW E90 320si | + 0.0 | + 40kg |
BMW E90 320si GBS* | + 0.0 | - 10kg |
Chevrolet Cruze LT | + 0.0 | - 10kg |
LADA 110 | + 0.0 | - 20kg |
LADA Priora | + 0.0 | + 40kg |
SEAT León TDI | + 0.0 | 0kg |
SEAT León TFSI | + 0.0 | - 20kg |
* - samochód Alessandro Zanardiego
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.