Nie wszystko jest jeszcze stracone, jeśli chodzi o obecność Łady na torach Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych. Choć rosyjski producent zrezygnował z wystawiania zespołu fabrycznego, samochody Vesta TC1 mogą powrócić w rękach prywatnej ekipy.
Za takim rozwojem sytuacji miałby stać szef zespołu Wiktor Szapowałow, którego skład Russian Bears Racing startował w WTCC jako zespół prywatny w 2008 roku, zanim uzyskał on wsparcie fabryczne. Szapowałow miałby dojść już do porozumienia w tej sprawie z promotorem WTCC Eurosport Events.
Bez wsparcia ze strony Łady oraz Rosneft, w barwach rosyjskiej ekipy nie zobaczymy pewnie jednak czołowych kierowców, jak Gabriele Tarquini czy Nicky Catsburg.
Źródło: touringcartimes.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.