Zespoły BMW i Mercedesa zakończył trzydniowe testy na portugalskim torze Estoril. Natomiast Audi w Monteblanco sprawdziło ośmiu zawodników za kierownicą starszego modelu Audi A4 DTM.

BMW awansowało swojego dotychczasowego kierowcę rezerwowego Marco Wittmanna na fotel kierowcy wyścigowego. Niemiec dołączy do szóstki tegorocznych zawodników, z którymi przedłużono kontrakty.

Po przedstawieniu wstępnego kalendarza miesiąc temu organizatorzy DTM przedstawili w tym tygodniu końcową wersję terminarza na przyszły rok. Ostatecznie zdecydowano się na rozegranie dziesięciu rund.

Jamie Green prawdopodobnie opuści Mercedesa i od przyszłego sezonu Deutsche Tourenwagen Masters będzie reprezentował barwy Audi.

W opublikowanym dziś kalendarzu DTM na sezon 2013 po raz pierwszy znalazła się runda w Rosji – siódmy spośród jedenastu wyścigów niemieckiej serii zostanie rozegrany na torze Moscow Raceway.

Specyfikacja techniczna każdego z samochodów startujących w Deutsche Tourenwagen Masters została już zamrożona na kolejny rok.

Bruno Spengler wyrwał tytuł mistrza DTM z rąk Gary’ego Paffetta wygrywając zaciętą rywalizację podczas finałowego wyścigu na Hockenheimringu.

Augusto Farfus drugi raz z rzędu wygrał sobotnie kwalifikacje. W walce o pierwsze pole startowe do ostatniego wyścigu sezonu Brazylijczyk pokonał o jedną dziesiątą sekundy walczących o mistrzostwo Gary’ego Paffetta i Bruno Spenglera.

Susie Wolff ogłosiła, że wyścigiem na Heckenheimringu zakończy swoją karierę w Deutsche Tourenwagen Masters.

Mocno liczący na tytuł mistrzowski Bruno Spengler rozpoczął ostatni wyścig sezonu w najlepszy możliwy sposób – Kanadyjczyk zdominował pierwszą sesję pokonując Martina Tomczyka w drugim BMW M3 aż o osiem dziesiątych sekundy.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race