Po przedstawieniu wstępnego kalendarza miesiąc temu organizatorzy DTM przedstawili w tym tygodniu końcową wersję terminarza na przyszły rok. Ostatecznie zdecydowano się na rozegranie dziesięciu rund.
Największymi różnica w porównaniu z pierwszą wersją jest przesunięcie zakończenia sezonu z października na wrzesień oraz wykreślenie wrześniowego wyścigu, który nie miał jeszcze potwierdzonej lokalizacji.
„Od początku maja do połowy września wyścigi DTM będą rozgrywane niemal co drugi weekend i dostarczą widzom najwyższej klasy rywalizację. Mając na celu zwiększanie zasięgu serii czekamy na nowy, niezwykle atrakcyjny rynek Rosji. Kraj ten jest tak atrakcyjny, że dla wyścigu w nim byliśmy nawet gotowi zrezygnować z rundy w Hiszpanii. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować naszym partnerom z Walencji za dobrą współpracę w ciągu ostatnich lat”
– powiedział Hans Werner Aufrecht, szef organizacji ITR eV, posiadającej prawa do DTM i będącej jej promotorem.
Kalendarz liczy w sumie dziesięć wyścig. Sezon rozpocznie się i zakończy w Monachium. Jedyną nową rundą jest Moskwa, a zrezygnowano z rozegrania wyścigu w Walencji oraz niezaliczanej do klasyfikacji generalnej rywalizacji na Stadionie Olimpijskim w Monachium.
Kalendarz Deutsche Tourenwagen Masters na sezon 2013:
1 | 5 maja | Hockenheim | |
2 | 19 maja | Brands Hatch Indy | |
3 | 2 czerwca | Red Bull Ring | |
4 | 16 czerwca | Lausitzring | |
5 | 7 lipca | Norisring | |
6 | 21 lipca | Zandvoort | |
7 | 4 sierpnia | Moskwa | |
8 | 18 sierpnia | Nürburgring | |
9 | 1 września | Oschersleben | |
10 | 15 września | Hockenheim |
Źródło: TouringCarTimes.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.