Po raz pierwszy w swojej historii, seria Deutsche Tourenwagen Masters zawita do Szwecji. Tor Anderstorp to obok Monzy jedna z dwóch nowości w kalendarzu na sezon 2020.
Przyszłoroczny sezon składać się będzie z dziesięciu rund – cztery odbędą się na tradycyjnych niemieckich torach, pięć na innych europejskich obiektach, a lokalizacja jednej z rund jest jeszcze nieznana. Jak to miało miejsce na przełomie lat 80. i 90., sezon rozpocznie się w belgijskim Zolder, w ostatni weekend kwietnia. Tym samym zniknęła tradycyjna już inauguracja na torze Hockenheim, który w prowizorycznym kalendarzu znalazł się tylko raz, jako arena finałowej rundy.
W maju stawka uda się na tor Lausitzring, który niedawno gościł 500. wyścig w historii DTM, oraz do nieznanego jeszcze miejsca, które zostanie za dwa tygodnie. W czerwcu seria opuści Niemcy, aby udać się na dwa nowe tory w kalendarzu – szwedzki Anderstorp oraz włoską Monzę.
Jedyna uliczna runda odbędzie się w lipcu na torze Norisring w Norymbergii, po czym stawkę DTM czeka letnia przerwa. Rywalizacja zostanie wznowiona w sierpniu na torze Brands Hatch, po czym na początku września kierowcy będą ścigać się w holenderskim Assen oraz na niemieckim Nürburgringu. Finał sezonu zaplanowano na początek października w Hockenheim.
Wszystkie rundy odbędą się według obecnego formatu – zarówno w sobotę jak i niedzielę odbędą się 20-minutowe kwalifikacje oraz około-godzinny wyścig.
R | Data | Lokalizacja | |
1 | 24-26 kwietnia | ![]() |
Circuit Zolder |
2 | 15-17 maja | ![]() |
Lausitzring |
3 | 29-31 maja | – | |
4 | 12-14 czerwca | ![]() |
Scandinavian Raceway Anderstorp |
5 | 26-28 czerwca | ![]() |
Monza Circuit |
6 | 10-12 lipca | ![]() |
Norisring |
7 | 22-23 sierpnia | ![]() |
Brands Hatch Circuit |
8 | 4-6 września | ![]() |
TT Circuit Assen |
9 | 11-13 września | ![]() |
Nürburgring |
10 | 2-4 października | ![]() |
Hockenheimring Baden-Württemberg |