Formuła 1 zdecydowała o rezygnacji z grid girls i zastąpieniu ich młodymi kibicami. W serii Deutsche Tourenwagen Masters także rozważano rezygnację z charakterystycznych kobiet na torze, ale ostatecznie potwierdzono, że słynne grid girls pozostaną w niemieckiej serii.

Tradycja udziału słynnych grid girls zostanie zachowana w DTM. Przedstawiciele ITR przyznali, że przeprowadzali ankiety, w których fani mogli zagłosować, czy chcą zastąpienia kobiet na torze dziećmi lub mężczyznami, ale zdecydowana większość kibiców opowiedziała się za brakiem zmiany.

„Zainteresowaliśmy się decyzją władz Formuły 1 o rezygnacji w tym roku z grid girls i reakcją, która została przez to wywołana. W sezonie DTM 2018 grid girls ponownie zostaną nieodłącznym elementem przy ustawieniu startowym do wyścigu. Grid girls należą do motosportu i do tradycji DTM. Wskazały na to także reakcje fanów w mediach społecznościowych” – powiedział reprezentant ITR.

Jeden z największych sponsorów w DTM również miał wpływ na taką decyzję. Należy bowiem zauważyć, że grid girls są chodzącą reklamą żółtej Deutsche Post.

Źródło: speedweek.com

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race