Sam Bird uzyskał najlepszy rezultat pierwszej sesji treningowej przed ePrix Buenos Aires.

Firma NEXTEV, która przejęła w trakcie poprzedniego sezonu część zespołu Team China Racing, planuje stać się samodzielnym właścicielem ekipy, startującej w Formule E.

Po odejściu z Teamu Aguri Nathanaela Berthona, władze zespołu zatrudniły w jego miejsce Salvadora Durana.

Były kierowca GP2, Nathanael Berthon odchodzi z zespołu Aguri i nie wystartuje podczas czawrtej rundy Formuły E, ePrix Buenos Aires w Argentynie.

Mike Conway dołącza do zespołu Venturi, zastępując Jacquesa Villeneve'a od rundy w Argentynie.

Formuła E pozostanie przy tegorocznych wartościach mocy maksymalnej i dostępnej ilości energii w sezonie 2016/17.

Organizatorzy mistrzostw samochodów elektrycznych planuje znaleźć w swoim kalendarzu miejsce na wyścig w jednym z krajów Bliskiego Wschodu w sezonie 2016/2017, zwiększając kalendarz do dwunastu rund.

Promotorzy serii zdecydowali zwiększyć dostępną moc samochodów Formuły E w trzecim sezonie mistrzostw, z 200 kW, do 250 kW.

Szef Mercedesa, Toto Wolff, poproszony o komentarz w sprawie nowej serii towarzyszącej Formule E, powiedział że samochody autonomiczne powinny raczej jeździć po drogach codziennego użytku niż po torach wyścigowych.

Startujący z piątego pola, Sébastien Buemi, pewnie wygrywa trzecią rundę mistrzostw Formuły E, pokonując kierowcę Team Abt, Lucasa di Crassiego i zdobywcę Pole Position, Jerome’a D’Ambrosio.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race