Huśtawka pogody w Belgii, dała prowadzenie Maserati w piątej godzinie wyścigu. Zespół Selleslagh Chevrolet Corvette prowadził do czwartej godziny, lecz wyjazd samochodu bezpieczeństwa, spowodował spadek w dół. Bert Longin walczył z samochodem, ale nie był w stanie utrzymać dotychczasowego tempa.
Corvette przejął Anthony Kumpen, ale został wyprzedzony przez Stéphane'a Sarrazin'a w Maserati nr. 1 który agresywnym na szykanie Bus Stop, dał zespołowi Vitaphone prowadzenie.
Tempo Maserati na mokrym torze było niesamowite, wypracowali minutową przewagę nad drugim samochodem w klasyfikacji.
W GT2 trwa zażarta walka o pierwsze miejsce. Liderujący zespół Longtime IMSA, stracił wypracowaną przewagę po wyjeździe samochodu bezpieczeństwa, szarżujący Niki Cadei walczy z Patrick'iem Long'iem o prowadzenie w klasie.
W G2 prowadzi nie przerwanie Audi R8 LMS, w GT3 aktualnie prowadzi Ford GT z numerem 121.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.