Dlaczego Mercedes nie otrzymał kary?

Dyrektor wykonawczy Mercedesa, Toto Wolff, wyjaśnił w szczegółach, jak doszło do rozbieżności w pomiarach ciśnienia powietrza w oponach samochodów jego zawodników i domaga się zmian procedury w przyszłości.

Hamilton: Nie wiem, czy kiedykolwiek miałem weekend taki jak ten

Grand Prix Włoch było specyficznym wyścigiem, ponieważ po pojawieniu się flagi w czarno-białą szachownicę oraz wręczeniu nagród na podium, nie byliśmy pewni, kto faktycznie jest zwycięzcą tego wyścigu.

Arai kontra reszta świata

Yasuhisa Arai stanął w ogniu pytań. Sam McLaren jest bardzo krytyczny wobec swojego kompana – Hondy.

Ecclestone nie chce słyszeć krytyki wobec Pirelli

Bernie Ecclestone nawołuje do uspokojenia kontrowersji wokół Pirelli, organizując spotkanie z kierowcami i szefami zespołów.

Hamilton: Ferrari? Ciągle do nich dzwonię

Wielu kierowców mówi, że Monza jest wyjątkowym torem. Podobnego zdania jest także broniący tytułu mistrza świata, lider klasyfikacji generalnej kierowców – Lewis Hamilton.

Monza oczami kierowców

To jest ten tydzień, który kończy się wyścigiem! Już w niedzielę 6 września, odbędzie się Grand Prix na legendarnym torze Monza. Co o tym wyścigu myślą kierowcy?

Więcej mocy w silniku Ferrari na Monzę

Sebastian Vettel zawsze przybywa na tor Monza z uśmiechem na twarzy. To właśnie tutaj czterokrotny mistrz świata wygrał swój pierwszy wyścig w 2008 roku startując z zespołem Toro Rosso i z silnikiem Ferrari.

Tor w Meksyku drugą Świątynią Prędkości?

Organizatorzy Grand Prix Meksyku twierdzą, że ich tor będzie drugim najszybszym w kalendarzu, zaraz po Autodromo Nazionale di Monza.

Mark Webber: Pirelli miało dużo szczęścia do tej pory

Podczas wyścigu o Grand Prix Belgii Sebastian Vettel był bliski zajęcia trzeciego miejsca. Niestety, szyki pokrzyżował mu wybuch jednej z opon w jego samochodzie. Tym razem na ten temat wypowiedział się były partner zespołowy Niemca – Mark Webber.

Silnik Hondy jest lepszy od Renualt o 25 koni mechanicznych

Szef działu motorsportu Hondy, Yasuhia Arai, uważa, że stosowana w samochodach McLarena jednostka napędowa jego firmy osiągnęła już taki poziom, że jest o 25 koni mechanicznych mocniejsza od silnika Renualt, ale nadal traci do Mercedesa około 45.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race cyrkf1 feeder league