Według Paula Hembery, włoski producent opon wypełnił przedsezonowe założenia.

Podczas przedświątecznego spotkania z mediami Sergio Marchionne przyznał, dlaczego Ferrari nie zgodziło się na dostawy silników dla Red Bulla.

Prezydent Ferrari, Sergio Marchionne jasno wyraził niechęć stajni z Maranello do ostatnich propozycji Berniego Ecclestone'a i Jeana Todta.

Ricciardo uważa, że Formuła 1 mogłaby nie przetrwać, gdyby zespoły sygnowane logiem austriackiego producenta napojów energetyzujących, miały odejść ze stawki z powodu problemów z silnikami.

Jenson Button uważa, że cały pakiet wyścigowy McLarena musi zostać poprawiony przez zimę, twierdząc również że nie można zrzucać winy tylko na silnik Hondy.

Will Stevens stwierdził, że nie ma „planu B” na wypadek gdyby nie znalazł miejsca na sezon 2016 Formuły 1 zespole Manor.

Szef Pirelli, Paul Hembery, wyszedł z inicjatywą zrewolucjonizowania obecnego kalendarza obowiązującego w F1. Owy plan zakłada utworzenie trzech sezonów w trakcie jednego – w Europie, Ameryce i Australii – oddzielonych od siebie dwoma znaczącymi przerwami. Miałoby to na celu podniesienie poziomu widowiska oraz zapewnienie zespołom przetrwania.

Felipe Massa nie zgodził się z opiniami sugerującymi, że dzisiejsza jazda samochodem Formuły 1 jest łatwa.

Carlos Sainz uważa, że „zdrowa rywalizacja” z Maxem Verstappenem pozwoliła obu kierowcom Toro Rosso dojrzeć w przeciągu ich debiutanckiego sezonu w Formule 1.

Jenson Button przyznał, że rozważał możliwość rozstania się z Formułą 1 po sezonie 2015.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race