Charles Leclerc powiedział, że musiał odłożyć swoje emocje na bok podczas swojego debiutu w tegorocznym samochodzie Ferrari, za kierownicą którego uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Barcelonie.

Sebastian Vettel, który uzyskał najlepszy czas okrążenia podczas pierwszego dnia przedsezonowych testów w Barcelonie, przyznał, że tegoroczne Ferrari SF90 znajduje się blisko ideału pod względem prowadzenia.

Kimi Räikkönen po swojej pierwszej próbie za kierownicą najnowszego samochodu Alfy Romeo powiedział, że auto wywarło na nim pozytywne pierwsze wrażenie.

Sebastian Vettel podczas prezentacji tegorocznego samochodu Ferrari powiedział, że jest podekscytowany nadchodzącym sezonem oraz tym, jak sprawy w jego zespole prezentują się inaczej w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Kimi Räikkönen uważa, że Charles Leclerc może się rozwinąć w Formule 1 z Ferrari, tylko wtedy, jeśli skupi się na prowadzeniu samochodu i nie będzie ingerował w wewnętrzną politykę zespołu z Maranello.

Nowy kierowca zespołu Scuderia Toro Rosso Alexander Albon, podkreślił, że nie wyznacza sobie żadnych celów przed debiutanckim sezonem w Formule 1. Brytyjsko-tajski kierowca otrzymał propozycję startów w F1 po tym, jak juniorski zespół Red Bulla zrezygnował z usług Brendona Hartleya.

Pierre Gasly uważa, że jego zespołowy kolega z Red Bull Racing Max Verstappen będzie dla niego perfekcyjnym punktem odniesienia podczas swojego pierwszego sezonu spędzonego w austriackiej ekipie.

Menedżer Daniiła Kwiata – Nicolas Todt – dał do zrozumienia, że nadchodzący sezon będzie ostatnią szansą dla rosyjskiego kierowcy na potwierdzenie swoich umiejętności i zabezpieczenie swojej przyszłości w Formule 1.

Były kierowca Formuły 1 Mark Webber, uważa, że Charles Leclerc będzie godnym przeciwnikiem dla Sebastiana Vettela, co powinno mu pomóc w osiągnięciu lepszych rezultatów w sezonie 2019. Webber podkreśla jednak, że kierowca pochodzący z Monako będzie równym przeciwnikiem dla niemieckiego kierowcy szczególnie podczas sesji kwalifikacyjnych.

Dyrektor sportowy Pirelli Mario Isola, stwierdził, że ciągłe wprowadzanie zmian w oponach nie wystarczy, aby podnieść atrakcyjność wyścigów w Formule 1.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race