Ross Brawn stwierdził, że dawne logo Formuły 1 nie było niczym wyjątkowym. Komentując już nowy znak królowej motorsportu powiedział, że zmiana była ważnym krokiem dla Liberty Media.

Zaprezentowanie nowego logo Formuły 1 po zakończonym sezonie w Abu Zabi wzbudziło wiele kontrowersji – głównie wśród fanów serii. Komentarze w sposób klarowny wyrażają niezadowolenie ze zmiany i kwestionowały jej potrzebę.

Z tym zdaniem nie zgadza się jednak dyrektor ds. sportowych F1 i uważa, że poczyniony wysiłek w tym kierunku był niezbędny.

„Poza kwestiami komercyjnymi, nowy symbol jest znacznie bardziej elastyczny pod względem jego wykorzystania głównie w produkcji gadżetów oraz wizerunku cyfrowym. Rzuca się w oczy. Poprzednie logo nie było ani kultowe, ani niezapomniane” – skomentował 63-letni Brytyjczyk.

„Ważne było, by fani F1 spostrzegli, że wkraczamy w nową erę. Nasz sport się zmienia, musi patrzeć w przyszłość, ale także poza nasze środowisko, jeśli mamy przyciągnąć nowych młodych ludzi” – kontynuował. „Wierzymy, że logo jest przykładem tego pożądania w świecie, w którym komunikacja wizualna jest coraz ważniejsza. Musimy podążać w tym kierunku”.

Źródło: motorsport.com

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race