Kierowcy niezadowoleni z nowego logo Formuły 1

Zawodnicy Formuły 1 uważają, że zaprezentowane nowe logo F1 po wyścigu o Grand Prix Abu Zabi nie jest tak dobre, jak poprzednie.

Liberty Media nadal dąży do odmiany wizerunku Formuły 1 poprzez wprowadzenie nowych oraz zmianę obecnych elementów. Wczoraj tuż po ceremonii podium zaprezentowano nowe logo serii, zastępując stare, które było obecne przez ponad 20 lat. W sieci można było zauważyć przeważające niezadowolenie z podjętej decyzji przez amerykańską spółkę, a w podobnym tonie wyrażają się kierowcy i szefowie ekip.

„Myślę, że logo, które mieliśmy, było kultowe. Wyobraźcie sobie, że Ferrari lub Mercedes zmieniają swoje logo. Nie sądzę, aby nowe było tak charakterystyczne, ale być może się do niego przyzwyczaimy” – stwierdził Lewis Hamilton.

Podobne zdanie wyraził również Sebastian Vettel, który powiedział: „Stare [logo] bardziej mi się podobało”.

Szef Red Bull Racing Christian Horner oznajmił z kolei, że rozumie decyzję podjętą przez Liberty Media, jednak o sukcesie nowego logo ostatecznie zadecydują wyniki finansowe.

„Czy ono do mnie przemawia? Jeśli dzięki niemu przybędzie więcej pieniędzy, wówczas przemawia ono bardzo dobrze. Oczywiście jest to nowe kierownictwo, które dokonuje zmian. Można zrozumieć nowych właścicieli, którzy chcą mieć nowy, świeży wizerunek, a logo jest przecież tego wskaźnikiem. Mam nadzieję, że Niki Lauda nie zastrzegł swojego kasku” – mówił Horner.

Źródło: motorsport.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze