Zespoły Formuły 1 będą korzystały w 2014 roku z nowego systemu ochrony kierowcy przed uderzeniami bocznymi.

Francuski dostawca silników do Formuły 1 pokazał swoją przyszłoroczną jednostkę napędową, a także jako pierwszy dał możliwość usłyszenia jej dźwięku.

Po przesłuchaniu wszystkich stron zamieszanych w tak zwaną aferę testową postanowiono ukarać Mercedesa. Wielu, jednak uważa, iż Trybunał FIA łagodnie potraktował stajnię z Brackley.

Melbourne potwierdziło ostatnie doniesienia, że straci status Grand Prix otwierającego sezon Formuły 1. Ponadto zagrożone są rundy w Korei oraz Indiach.

Genii Capital, które jest właścicielem zespołu Lotus sprzedało 35 procent udziałów nowemu inwestorowi Infinity Racing.

Włoski producent, który od GP Wielkiej Brytanii będzie przywoził zmodyfikowane tylne ogumienie przedstawił jakie dokładnie mieszanki pojawią się na torach Silverstone, Nürburgring oraz Hungaroring.

Nowa umowa Niemca zawarta z austriacką stajnią wygaśnie dopiero pod koniec sezonu 2015, co powinno na dłuższy czas uciszyć wszelkie plotki.

Podczas konferencji prasowej zaplanowanej na dzisiaj włoski dostawca ogumienia wyjaśnił kontrowersje dotyczące testu z Mercedesem i zmian w tegorocznym ogumieniu.

Stajnia z Growe, która już kilkukrotnie w ciągu ostatniej dekady zmieniała swojego dostawcę jednostek napędowych podpisała długoterminową umowę z Mercedesem.

Zmodyfikowane ogumienie Pirelli podczas weekendu o Grand Prix Kanady zostanie tylko przetestowane, a więc nie dojdzie do debiutu nowych opon w wyścigu na torze im. Gillesa Villeneuve.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race