Formuła 1 poinformowała o wieloletniej współpracy z Nestlé, w ramach której, KitKat stanie się Oficjalnym Batonikiem Czekoladowym F1.
Partnerstwo z Nestlé rozpocznie się w 2025 roku, z okazji 90. rocznicy powstania batonu KitKat i 75. rocznicy powstania Formuły 1. W oficjalnym komunikacie ogłoszono, że fani mogą liczyć na różne atrakcje, w tym aktywacje konsumenckie, nagrody promocyjne oraz specjalne strefy dla kibiców podczas wybranych Grand Prix.
Więcej szczegółów na temat nowego partnerstwa zostanie ujawnionych w stosownym czasie.
Emily Prazer, Dyrektorka ds. Handlowych w Formule 1, powiedziała: „Cieszymy się, że tak rozpoznawalna i pełna radości marka jak KitKat dołącza do nas jako partner. Jest uwielbiana na całym świecie i nie możemy się doczekać, by zobaczyć, jakie fantastyczne doświadczenia zapewnią naszym fanom na torze oraz jaką nową publiczność przyciągną do naszego sportu”
.
Bernard Meunier, Szef Działu Jednostek Biznesowych, Marketingu i Sprzedaży w Nestlé, powiedział: „Formuła 1 to globalny fenomen, który przyciąga coraz większą i zróżnicowaną grupę fanów, zwłaszcza wśród młodszej publiczności. Dzięki swojej globalnej obecności i napiętemu harmonogramowi F1 stanowi idealną platformę dla KitKat, aby przypominać wszystkim, że warto zrobić sobie przerwę
(nawiązanie do hasła: Czas na przerwę, czas na KitKat). Jesteśmy podekscytowani, że możemy wnieść nasz charakterystyczny element zabawy do tego emocjonującego sportu i tworzyć niezapomniane wrażenia dla fanów na całym świecie”
.
Warto odnotować, że od zeszłego roku KitKat jest sponsorem także Sergio Péreza, kierowcy Red Bull Racing.
Źródło: formula1.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.