Hiszpański bank Santander od sezonu 2025 będzie oficjalnym sponsorem Formuły 1, a także partnerem bankowości. Współpraca między dwoma podmiotami zakłada wieloletnią umowę na tych poziomach.
W tygodniu przed Grand Prix Włoch świat obiegła informacja, iż Santander po obecnym sezonie zakończy trzyletnią współpracę z Ferrari. Wiele czynników wskazywało na to, że decyzja mogła być podyktowana nieprzedłużeniem umowy zespołu z Maranello z Carlosem Sainzem Jr. Hiszpański kierowca związał się ostatecznie z Williamsem, co mogło sugerować, że jeden z największych banków pójdzie za Madrytczykiem, jako sponsor ekipy z Grove.
Finalnie okazało się, że Formuła 1 porozumiała się Santanderem i od sezonu 2025 zostanie jej oficjalnym partnerem bankowości detalicznej w ramach wieloletniej umowy rozpoczynającej się w 2025 roku. Santander będzie widoczny na tablicach wielu torów podczas Grand Prix i ma zapewnić fanom Formuły 1 ekskluzywne treści i aktywności przez cały okres partnerstwa.
„Jestem zachwycony, że Santander, niesamowita globalna marka, zostanie oficjalnym partnerem Formuły 1”
– powiedział szef F1 Stefano Domenicali. „Santander ma dumną historię w naszym sporcie i wie, jaką ogromną platformę możemy zapewnić, aby wzmocnić ich historię dla klientów na całym świecie”
.
„Chcę podziękować Anie Botín, prezes grupy wykonawczej Santander i Juanowi Manuelowi Cendoya, globalnemu dyrektorowi ds. komunikacji, marketingu korporacyjnego i badań oraz wiceprzewodniczącemu Santander Hiszpania, za ich pasję i zaangażowanie w to ekscytujące partnerstwo. Nasze wspólne skupienie na innowacjach i zapewnianiu najlepszej w swojej klasie obsługi naszym klientom i fanom jest kluczem do naszego partnerstwa i z niecierpliwością czekam na bardzo ekscytującą przyszłość na torze i poza nim”
.
Prezes grupy wykonawczej Santander Ana Botín ma nadzieję, że dotychczasowe doświadczenie banku w Formule 1 przyniesie wspólne korzyści: „Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe partnerstwo z Formułą 1. Przez prawie dwie dekady, odkąd bank po raz pierwszy zaczął współpracować w F1, siła i globalny zasięg tego sportu pomogły Santanderowi nawiązać kontakt z klientami, pogłębić relacje i wzmocnić naszą markę. Ta współpraca pomoże stworzyć wartość w całej grupie i oznacza ważny nowy rozdział w naszej relacji, ponieważ nadal przekształcamy i rozwijamy nasz biznes”
.
Źródło: formula1.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.