Oracle Red Bull Racing zaprezentował pierwsze z trzech specjalnych malowań na sezon 2024. Podczas wyścigu na Silverstone zespół z Milton Keynes na swoich samochodach pokaże projekt, który został wybrany w ramach kampanii Forever Rebl.
Forever Rebl to projekt. w ramach którego fani na całym świecie mogą wykazać się kreatywnością i zaprojektować swój swoją własną wizję malowania samochodu Red Bulla. Brytyjski zespół trzykrotnie w obecnym sezonie będzie rywalizował w zmienionym malowaniu, a pierwszy raz będzie miał miejsce podczas zbliżającego się Grand Prix Wielkiej Brytanii. Kolejne wyścigi w innych „szatach” model RB20 pojawi się Singapurze i Austin.
Zaprezentowana koncepcja jest dziełem Chalaja Suvanisha z Tajlandii, który czerpie inspirację z kultowej barwy zespołu zaprezentowanych na przedsezonowych testach zespołu w 2015 roku, nazwanej Camo Bull: „Chciałem wziąć udział w konkursie REBL CUSTMS, ponieważ szansa na zaprojektowanie barw dla mojego ulubionego zespołu to szansa, która trafia się raz w życiu”
– powiedział Taj. „Miałem szczęście, że wygrałem, a teraz mogę zobaczyć wyścig na żywo i nie mogę w to uwierzyć. Nie tylko mogę wziąć udział w wyścigu F1, ale także zobaczyć na torze samochód, który spersonalizowałem!”
.
„W projekcie samochodu użyłem czerwieni, aby oddać ducha i siłę przedstawione w logo Red Bulla, a inspirację czerpałem ze sposobu, w jaki farby Flow-vis są wykorzystywane w testach aerodynamicznych. Uwielbiam oglądać zwycięstwa Oracle Red Bull Racing i nie potrafię opisać, jakie to uczucie widzieć ich zwycięstwo w moich barwach”
.
Z sukcesu kampanii cieszy się szef zespołu Christian Horner, który uważa, że jest on strzałem w dziesiątkę i pozwala nawiązać mocniejsze relacje z fanami zespołu: „Po sukcesie naszych barw przygotowanych przez fanów w zeszłym roku, jesteśmy dumni, że w 2024 roku ponownie będziemy mogli umieścić zaprojektowane przez nich barwy na naszych samochodach”
.
„REBL CUSTMS dostarczyło naszym najbardziej lojalnym kibicom bardzo wyjątkowe płótno, jakim jest RB20 i wcielili swoje wizje w życie. Nasi fani są w centrum wszystkiego, co robimy i jestem bardzo szczęśliwy, że mogą odegrać tak ważną rolę w naszej podróży. Obserwowałem, jak napływają wszystkie zgłoszenia i niesamowite jest widzieć, jak pomysłowość i kreatywność członków The Paddock ożywa w tak wyrazisty sposób. W naszym 20. sezonie w tym sporcie jest to hołd złożony minionym latom w odpowiednim czasie i nie mogę się doczekać, aż zobaczę szarżę RED Bulla na torze Silverstone w ten weekend”
.
Red Bull nie tylko przeprojektuje RB20 na nadchodzący weekend, ale także całkowicie przejmie branding garażu Oracle Red Bull Racing, platformy mediów społecznościowych oraz kombinezony wyścigowe Sparco inspirowane jednorazowymi barwami.
Źródło: Z wykorzystaniem informacji prasowej Red Bull Racing
- Galeria:
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.