Zespół Alfa Romeo F1 Team Stake nawiązał współpracę z międzynarodowym artystą BOOGIE, w celu stworzenia artystycznego projektu mającego na celu zbliżenie fanów do zespołu i uczczenie rozpoczęcia sezonu 2023.
Szwajcarski zespół przyzwyczaił fanów F1 do tego, że przed sezonem wykorzystuje jednorazowo specjalne barwy w swoim samochodzie, aby wzbudzić zainteresowanie. Taki zabieg wykonywany jest głównie podczas shakedownu nowego modelu, ale tym razem ekipa z Hinwill postanowiła zmienić nieco koncepcję.
W oficjalnym komunikacie prasowym czytamy, iż: „Projekt tego artystycznego projektu nie jest jednak zwykłym chwytem PR, ale początkiem kampanii mającej na celu zbliżenie fanów do zespołu. Partnerzy Alfa Romeo F1 Team Stake, JigSpace, stworzyli specjalnie zaprojektowany model 3D samochodu w charakterystycznych barwach, który będzie dostępny dla fanów w rozszerzonej rzeczywistości (AR) w zaciszu własnego domu. To doświadczenie jest dostępne tutaj”
.
Samochód artystycny będzie wystawiony również w Londynie i pojawi się na stoisku sponsora tytularnego zespołu - Stake - podczas ICE London, Global Gaming Hub, zorganizowanego w ExCel w dniach 7-9 lutego, w ramach prezentacji partnerstwa zespołu. Oprócz tego w planach są dalsze pokazy w Zurychu oraz w miastach, gdzie organizowane będą Grand Prix, ale nie jest jeszcze ustalone gdzie dokładnie.
Po całorocznej kampanii samochód artystyczny stworzony przez BOOGIE zostanie wystawiony na aukcję przez Memento Exclusives za pośrednictwem F1 Authentics, aby zebrać fundusze dla partnera charytatywnego Alfa Romeo F1 Team Stake, Save the Children.
Introducing Alfa Romeo F1 Team Stake x BOOGIE: The 'Art Car' collab#GetCloser #F1 pic.twitter.com/rhBXjBfvO7
— Alfa Romeo F1 Team Stake (@alfaromeoorlen) January 31, 2023
Źródło: Z wykorzystaniem informacji prasowej Sauber Group
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.