Zespół Formuły 1 Astona Martina przeprowadził restrukturyzację swojego pionu technicznego. Nowa struktura ma przypominać tę używaną przez czołowe zespoły mistrzostw świata, a na jej czele stanie dotychczasowy dyrektor techniczny Andrew Green.
Brytyjczyk awansował na stanowisko szefa pionu technicznego i będzie odpowiedzialny m.in. za wyznaczanie ogólnego kierunku rozwoju. Wspomagać go będą dyrektorzy ds. osiągów, inżynierii oraz dyrektor techniczny.
Pierwszym z nich będzie Tom McCullough, który już teraz odpowiada za koordynowanie pracy inżynierów na torze. Teraz przejmie również obowiązki w fabryce, nadzorując działy testów aerodynamicznych i mechanicznych, symulacji oraz oprogramowania.
Dyrektorem ds. inżynierii zostanie Luca Furbatto, który został pozyskany przez Astona Martina z ekipy Alfy Romeo, gdzie Włoch pełnił rolę głównego projektanta. Nazwisko nowego dyrektora technicznego – który odpowiadać będzie za rozwój aerodynamiki, projekt samochodu oraz krótko i średnioterminową strategię rozwoju – nie zostało jeszcze ujawnione.
„Wszyscy chcemy wygrywać wyścigi i tytuły mistrzowskie, a nasza nowa struktura przypomina swoim kształtem tę z najlepszych obecnie zespołów Formuły 1”
– skomentował szef ekipy Otmar Szafnauer.
Źródło: Z wykorzystaniem informacji prasowej Astona Martina
Wesprzyj nas na Patronite.